Facturen maken in acces

Status
Niet open voor verdere reacties.
Manuel,

Ik vind je manier van vraag en antwoord geven ongepast.
Als je iets snel gebouwd wilt hebben kun je beter een bedrijf inhuren.

Bva, mijn excuses hiervoor. Ik dacht inderdaad even snel een database op poten te zetten. Ik heb uw DB die je mij had gemaild bekeken, er wordt gewerkt met meerdere btw tarieven zoals ik het wil maar enkel de 21 procent werkt en niet de andere btw voeten.
 
Ik heb de strijd nog niet opgegeven om met verschillende btw tarieven te kunnen werken in de dbb. Na wat opzoekwerk op het net heb ik nog een tabel aangemaakt die de verschillende btw tarieven vertegenwoordigt. Btw tabel heeft een veld met het btw percentage 21%, dit is een tekstvak, tweede veld is een numeriek veld zijnde 0,21.
In mijn formulier met de factuurregels maak ik een verwijzing naar deze tabelbtw, in het formulier heb ik de optie na bijwerken volgende vba code gegeven, Btw_totaal = Me.Btw.column(3) , dit had ik ergens op het net gevonden. Nu is mijn vraag wat heb ik hiermee gedaan, je kan wel iets overnemen van wat op het net staat maar als ik het niet begrijp is het ook niet zinvol.
 
Kun je weer een vers voorbeeldje meeposten? Dan hoef ik niet zelf de btw tabel er in te hangen :).
 
ik heb mijn probleem kunnen oplossen met de btw regels . Nu zie ik in mijn rapport dat hij enkel het totaal van de laatste regel optelt en niet alle lijnen, hoe kan ik dit oplossen
 
Is het mogelijk om de verkoopsvoorwaarden die op de achterzijde van de factuur dienen te komen ook te laten printen wanneer de factuur wordt geprint.
 
Ik weet niet of je de lengte van dit draadje al hebt gezien, maar hij loopt al aardig naar de 50 berichtjes :). Dat is een hoop.... Bovendien stel je onderhand allemaal andere vragen die niets meer met je oorspronkelijke vraag te maken hebben :). Ik heb ook geen idee meer of je eerste vraag nu wel of niet is opgelost. Wat ik bedoel is dus: als je een andere vraag hebt, maak er dan een aparte vraag voor aan, want dan heb je ook meer kans dat meer mensen hem lezen. Je mag ook best meer dan één vraag stellen :).
 
Dit topic mag dan gesloten worden. Mijn facturatie loopt gesmeerd, verschillende btw tarieven berekenen , som maken van alle records in formulier en rapportweergave. Het werkt fantastisch.
 
Het topic moet je zelf sluiten. Daarvoor staat een knop in de blauwe balk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan