Error in #D-subtitler

Status
Niet open voor verdere reacties.

sonja79

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2009
Berichten
73
Hoop dat ik het in de goede sectie heb geplaatst, maar probeer mijn
2d G.I. Joe ondertiteling om te zetten naar 3d dmv 3D subtitler, maar krijg de volgende foutmelding:

3d subtitler.JPG





Ik heb al verschillende srt files geprobeerd. Ik haal ze van link verwijderd Ik heb ook de software van 3d subtitler opnieuw gedownload en bdsup ook.
Dus weet het even niet meer..... Help?:(
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hij kan kennelijk het configuratiebestand voor Java Virtual Machine niet vinden.
De snelste oplossing hiervoor lijkt me het deïnstalleren en na een herstart opnieuw installeren van Java.
 
Java

Dan komt de volgende vraag. Hoe kan ik dit het beste installeren op een 64 bit windows 8.1 machine? Heb continue problemen met installeren van mijn Java
 
heb mijn java launcher gevonden, maar krijg dus de volgende melding als ik dit wil openen.

java launcher.JPG

Ook als ik naar mijn configuratiescherm naar programma's ga staat daar Java 8 update 25, maar kan deze niet wijzigen
krijg dan de volgende meling:
java probleem.JPG

ik weet het echt niet meer :-(
 
heb dat revo geïnstalleerd maar hij laat java niet zien bij de de-installerende programma's...
 
invalid SRT file, error on line 863

Daar ben ik weer.

Mijn pc is opnieuw geinstalleerd en java doet het weer.

Nu een ander probleem. Met elke srt file die ik open krijg ik bovenstaande fout melding. Kan mij niet voorstellen dat er in elke srt file een fout zit?? line 863 is de laatste regel van de file. Heb de regel verwijderd maar blijf dezelfde melding houden...
Zijn mijn instellingen van 3d subtitler wel goed? zie printscreen.3d subtitler error .JPG

hopelijk kan iemand mij helpen
 
Laatst bewerkt:
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen maar daarvoor zou ik het bestand zelf moeten zien.
Ik weet niet of de mod het wel goed vind dat je die hier plaatst.
Wellicht dat 'ie dat even kenbaar wil maken.
 
Laatst bewerkt:
Wie zwijgt stemt toe ;)
 
Geef die bestanden dezelfde naam als het eigenlijke film bestand en plaats ze in dezelfde map. Uiteraard wel eerst even het zip bestand uitpakken.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan