software om schermafbeelding inclusief muisaanwijzer te maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

MavBaatje

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2011
Berichten
74
Wie weet er van een programma waarmee ik (gratis) een schermafbeelding kan maken met de muisaanwijzer (cursor) erbij?
Vroeger gebruikte ik naar volle tevredenheid Gadwin Prinscreen maar dat is vernieuwd en nu heel vervelend.

Weet je iets anders voor mij, vergelijkbaar aan Gadwin Printscreen.
Het mag best wat kosten, wel graag tot 50 euro.

Bedankt voor het meedenken.
 
Ik weet niet wat je nu vervelend vind aan Gadwin maar Snagit is inderdaad een goed alternatief en had ik je dan ook aangeraden.
 
Laatst bewerkt:
Snagit heb ik net bekeken, ziet er gaaf uit, twee weken trial.... goeie kans dat ik dat wel wil.
Intussen vond ik zelf iets dat ik ook helemaal te gek aan aan te raden vind: gewoon gratis in Windows 7....klik op Start en typ Stappen opnemen om een probleem te reproduceren.... Misschien is het een tikje lastig omdat de schermafbeeldingen in een zipmap komen. Voor mij geen probleem en ik vind het prachtig, ook omdat er direct een groene kleur om het gebied komt waar de muisaanwijzer is.

Terrarabo, ik weet niets van Grabit, is dat de vorige of huidige naam van Gadwin Printscreen?
 
Gadwin heb ik onlangs opnieuw op mijn pc gezet omdat alles was schoongemaakt. Nu zie ik een zwarte afbeelding met een muisaanwijzer erop. Geen zin om het allemaal uit te zoeken. In eerdere stadia al geprobeerd een betaalde versie te nemen omdat ik zo tevreden was. Dat lukte niet, gemaild, daarover en geen reactie gekregen. Allemaal een beetje vreemd en ook heel jammer.

Nu dus maar liever wat anders omdat ik me geen tijd kan veroorloven uitgebreid dingen uit te zoeken en daarom ook hier gevraagd. Wel twee uur toch aan het zoeken geweest en nu besloten het uit te besteden door het hier te vragen.....

Ik dank jullie voor jullie reacties en ben er helemaal blij mee. Een heel fijn oudjaar en een mooi (begin van) 2015
 
graag gedaan en heb je windows 7 dan zit daar het programma knip in die doet ook zoiets.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan