Help mij met mijn IP probleem!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Achi3

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2014
Berichten
54
Hallo!


Mijn probleem is als volgt:


Mijn huidige IP wordt dus gepingt, misschien een andere woord ervoor is GeDDost, wanneer dat gebeurd kan ik geen gebruik maken van mijn internet.
En dat is iemand die dat doet omdat hij mijn IP in zijn handen heeft via Teamspeak(Comminicatie Programma).

Zover ik weet is mijn IP static, want modem resette helpt niet IP blijft het zelfde.
Heb eerder ook mijn provider gebeld(KPN) die weten niks, en willen mijn IP ook niet veranderen omdat ze het niet kunnen.

Dus mijn vraag aan jullie is, is er enige mogelijkheid om mijn IP toch wel te veranderen? door misschien zo een Router te aanschaffen??
 
Een router aanschaffen die een Ddos-aanval kan tegengaan, maar dat helpt maar beperkt als de aanvaller een volleerde hacker is.

Overigens is een ddos-aanval strafbaar in Nederland met maximaal 1 jaar cel.
Als u weet wie het is moet u eens overwegen deze persoon te waarschuwen om er mee te stoppen en hem anders aangeven bij justitie.
lees hier meer:http://www.zikle.nl/topic/205483/mensen-die-ddossen-lees-dit-even/1
 
Laatst bewerkt:
Een router aanschaffen die een Ddos-aanval kan tegengaan, maar dat helpt maar beperkt als de aanvaller een volleerde hacker is.

Overigens is een ddos-aanval strafbaar in Nederland met maximaal 1 jaar cel.
Als u weet wie het is moet u eens overwegen deze persoon te waarschuwen om er mee te stoppen en hem anders aangeven bij justitie.
lees hier meer:http://www.zikle.nl/topic/205483/mensen-die-ddossen-lees-dit-even/1

Bedankt voor de informatie, maar denkt u zelf dat het probleem verhelpendoor een goede router te aanschaffen?

Want diegene die mij DDost is iemand die ik ken, en hij doet het via een stresser, die je op het internet kan krijgen voor heel goedkoop.

En omdat het via een stresser is, is dit aan te geven aan de politie?
 
De routers die dat goed kunnen zijn meestal wel de duurdere, zoals bijv. die van Draytek: http://www.draytek.nl/files/DoS_DDos Defense.pdf

Hoe het in zijn werk gaat om iemand aan te geven bij de politie op verdenking van Ddos-aanvallen weet ik niet (Heb ik gelukkig geen ervaring mee).
Het is altijd moeilijk om te bewijzen dat iemand een gerichte Ddos-aanval doet, zeker als ie daar zo'n web site gebruikt waar een ip-stresser wordt aangeboden.
Begin eens met die persoon te waarschuwen dat u hem gaat aangeven als ie niet stopt.
 
Als die persoon je 1x via Teamspeak weer connect.. weet ie je nieuwe ip nr ook weer... dus welk probleem ga je nu oplossen...
 
Als die persoon je 1x via Teamspeak weer connect.. weet ie je nieuwe ip nr ook weer... dus welk probleem ga je nu oplossen...


Nee klopt, ga ook niet meer in die teamspeak, heb mijn eigen nu. wel jammer dat bijna geen enkel provider iets kan doen voor dit soort problemen, eens een hater je IP heeft ben je de dupe tot einde contract van je provider.
Gelukkig was mijn contract verlopen en kon het maandelijks opzeggen, dus ik ga maar eens overstappen naar andere provider!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan