kan niks openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

EenTouw

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2009
Berichten
39
Hallo,

Laatst liep ik op het internet tegen een politiebericht aan. Ik dacht aan de oude variant waarbij ik niet meer zou kunnen inloggen. Gelukkig kan dit nog wel maar kan ik elke ochtend geen bestand meer opstarten, een snelkoppeling in de startbalk laadt maar verdwijnt daarna direct weer. Ook ctrl + shift + esc doet niets. Ik heb de computer gecontroleerd met spyhunter, antimalware en hitman pro en ze vinden echt niets meer. Ook eset vindt niets.

Nu denk ik dus dat het geen virus is maar dat er wel nog iets kapot is. Ik heb ook al een keer sfc /scannow gedaan, en de .exe stond niet in de file association map van het register. Ik weet het gewoon niet meer en kan het ook niet meer vinden. Weet iemand meer?

Heel erg bedankt
 
Tijdelijk gebruiken we nu even een flessenopener om eea te openen... Het was een mooi jaar..... laten we hopen dat het minimaal zo mooi wordt...
Proost....:D
Morgen meer... !
 
Bedankt mannen, beste wensen. Gelukkig gingen de flessen makkelijker open dan de programma's ;).

Het lijkt het voor nu te doen, maar het is wel eens eerder weer foutgegaan..
 
Helaas zijn de problemen niet verholpen en heb ik het gezeur opnieuw. Ook heb ik vaak een bsod met tcpip.sys. weet iemand wat dat kan zijn?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan