MP3 speler in de auto afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pjoustra

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2014
Berichten
34
Hallo,

eindelijk een auto gekocht waarin ik via een usb aansluiting mijn MP3 (Cowon 8gb) kan afspelen. Krijg je na een aantal minuten steeds 'apparaat zoeken' en gaat 'ie van het huidige nummer naar een totaal andere ...
(auto is een renault gran scenic 2009 nieuwe type). heb ik een instelling verkeerd staan?
 
Kan aan diverse dingen liggen.
Eén ervan is de mapstructuur. Er zijn systemen die moeite hebben met submappen.
Staat de muziek in (veel) submappen?
 
Ik deel wel alles in mappen in. Cowon D2_music_cd_liedjes. Valt toch wel mee of moet ik er toch mappen tussenuit halen?
 
Als je er nog een boekje bij hebt, dan staat daar exact in wat de audio-apparatuur op MP3 gebied aankan / niet aankan. Doe een testje zou ik zeggen : haal de submapjes even weg en gooi een stuk of honderd nummers in de root van de speler en kijk wat er gebeurt.
 
Laatst bewerkt:
Of de ondersteuning van je verwisselbare media is een probleem
 
helaas, alle mappen eruit gehaald en muziek in de root gegooid, maar na 30 seconden krijg je toch weer 'apparaat zoeken' . Nu lees ik op bepaalde fora dat dit te maken kan hebben met het merk mp3 speler/stick. Helaas zijn die berichten zo oud dat je niet meer de goed geteste spelers kunt bekijken/kopen. Weet iemand een stick/mp3 speler die wel werkt?
 
Begin eens te testen met een stick die niet groter is als 4GB
 
Dat deze het doet zijn we heel erg content mee, maar en wel benieuwd of de door ons aangedragen suggesties heeft geleid tot de oplossing :thumb:
Zou je ook zo vriendelijk willen zijn de status van je vraag op opgelost te zetten?
 
Dat deze het doet zijn we heel erg content mee, maar en wel benieuwd of de door ons aangedragen suggesties heeft geleid tot de oplossing :thumb:
Zou je ook zo vriendelijk willen zijn de status van je vraag op opgelost te zetten?

Had was bij ons in het dorp moeizaam om een 4 gb stick te kopen, maar de zaak waar ik m kocht had idd ervaring dat teveel gb problemen veroorzaakte. Heb wel mappenstructuur laten staan, maar het werkt gelukkig!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan