Video uit smartphone via Youtube naar blog?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anton Doove

Gebruiker
Lid geworden
15 sep 2005
Berichten
247
Beste Mensen. Wie van jullie heeft ervaring met smartphone-video`s via Youtube naar mijn blog? Ik wil die video`s vanuit mijn smartphone rechtstreeks op mijn blog krijgen,maar dat blijkt niet te kunnen.
Die video`s kunnen blijkbaar alleen naar Youtube. Kan ik daar wellicht een code krijgen voor mijn blog?
Mijn smartphone is de Samsung Galaxy Mini2. GT-S6500 en bevat een Camcorder waarmee ik videofilms kan maken,ook al zullen ze van korte aard zijn. Dat geeft niets. Ik wil het wel proberen. Misschien "plakt" Picasa ze aan elkaar om het zo maar even te noemen. Picasa staat al op mijn PC en heeft misschien wel updates nodig,wat ik niet zeker weet.
Graag verneem ik wie mij nader kan informeren vanuit eigen ervaring. Ik dank en groet u vriendelijk. Anton Doove. Ik wens jullie nog een Gezond 2015 met veel forum-succes.


Modedit: Tekst in 1 soort gezet, leest wat makkelijker.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
welke software wordt er gebruikt om de blog te maken?
bv wordpress of joomla
 
Reactie naar puppie

Beste Puppie. Ik vergat de vermelden dat ik "Blogger" gebruik van Google. "Wordpress" of "Joomla" gebruik ik niet om te bloggen,want die 2 hebben teveel reclame erbij. Dat is niet prettig voor de bezoekers van mijn blog.
Je reactie hierop zie ik wel in je beschikbare tijd en ik groet je vriendelijk. Anton Doove.
 
Nieuwe reactie naar puppie

Beste Puppie. Helaas kan ik dat Engels niet zelf vertalen,dus ik kan er niets mee. Dat Picasa wel werkt in blogger weet ik wel,want beiden zijn producten van Google,dus dat zal prima werken,maar ik weet niet hoe dat gaat.
Het is mij n.l.niet bekend of het Picasa-fimpje eerst naar youtube gaat en vanuit youtube naar mijn blog. Als het Picasa-filmpje gelijk naar mijn blog kan,bespaar ik mij wel een vervelende omweg. Dat zal best wat uitmaken denk ik.

Jammer dat die instructies in het Engels staan. Pas als ik het vertaald kan krijgen in het Nederlands,dan zou ik die instructies wel kunnen volgen. Picasa kan ik wel in het Nederlands krijgen. Dat is geen probleem,dus daarmee kan ik wel werken.
Weet jij misschien of Picasa direct op mijn blog kan zonder tussenkomst van Youtube? Graag veneem ik je reactie en ik groet je vriendelijk. Anton Doove.
 
Anton,

ik ga nog eens verder zoeken.
 
Nieuwe reactie naar puppie

Beste Puppie. Ik zie het dan wel als je wat hebt gevonden in de Nederlanse taal. Ik dank en groet je alvast vriendelijk. Anton Doove.
 
Nieuwe reactie naar puppie

Beste Puppie. Terwijl jij nog verder zoekt naar vertaling in het Nederlands,ga ik even bij Picasa informeren of het gemaakte filmpje direct op mijn blog bij Blogger kan worden geplaatst zonder eerst bij Youtube te plaatsen.
Ik dank jou alvast voor je zoekwerk en hoop dat je het kunt vinden,want het Engels is voor mij onmogelijk zelf te vertalen. Daartoe schiet mijn taalkennis helaas schromelijk tekort. Ik zie het wel als het zover is en ik groet je vriendelijk.

Anton Doove.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan