Medion netwerk harde schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

LVgamer98

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2013
Berichten
69
Hallo,

Ik heb een vraagje ik heb een netwerk harde schijf en ik kan niet verbinden met hem op afstand en krijg dan deze melding (zie bijlage).

Kan iemand mij hierbij helpen.

Mvg
 

Bijlagen

  • Knipsel.jpg
    Knipsel.jpg
    24,5 KB · Weergaven: 111
De boodschap die wordt getoond gaat over een (internet)cloud-connectie die niet wil lukken omdat de inlognaam niet herlkend wordt. Heeft dus niet met de externe HD te maken.
 
Je hebt toen je die NAS kocht het apparaat aan moeten melden op de Lifecloudmedion.com en hebt toen een hostnaam+gebrukersnaam+wachtwoord op moeten geven.
Deze gegevens zul je in moeten voeren bij het aanmelden.

Groeten Marcel
 
Kun je de NAS via het lokale netwerk wel bereiken.
Dus door in je browser http://hostnaam in te typen.

Trouwens, in het inlogscherm zit ook een knop Nieuw apparaat installeren of Wachtwoord opnieuw instellen, kun je daar niets mee?

Groeten Marcel
 
Laatst bewerkt:
Bij het lokale netwerk werkte het wel uitstekend alleen op afstand vind hij de medion life cloud naam niet en zou het graag willen hebben op afstand wat ik raar vind is dat mijn gsm wel werkt en mijn pc niet.
 
Heb je bij je voorkeursinstellingen de instelling staan zoals in de afbeelding hieronder?

OTtPsJ4.png


Groeten Marcel
 
Laatst bewerkt:
Ik bedoel natuurlijk ook of de instelling Activeer toegang op afstand aan staat.

Groeten Marcel
 
als ik deze opnieuw instel anders zou dit het probleem verhelpen? en tast het dan niet andere computers aan dat ik niet meer in de schijf kan ?
 
Ik denk toch dat je het opnieuw in moet stellen.
Zou kunnen dat er ergens een gecached wachtwoord blijft hangen.
Als je hem opnieuw instelt en je geeft hem dezelfde gegevens als ze al waren dan zal er op de overige computers geen probleem ontstaan.
Als je wel een probleem ervaart op de andere computers dan zul je daar gewoon de nieuwe(re) gegevens in moeten voeren.

Groeten Marcel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan