Upload snelheid hoger maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

GamerTom

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2011
Berichten
531
Hoi,

Is er een manier om je upload snelheid hoger te krijgen? Ik upload namelijk wel eens wat naar YouTube, maar dat duurt 1 uur voor een 1 minuut lang filmpje. Ik heb bedraad Ziggo. Mijn snelheden zijn: PING=17 - D=12MB/s - U=1.12MB/s. Gewoon zodat de 1MB/s naar 5MB/s gaat ofzo.

Bvd,

GamerTom
 
Nee, dat gaat niet. Voor een top upload ben je toch aangewezen op glasvezel.
 
Als er technisch niets mankeert aan je verbinding, zal je deze niet kunnen aanpassen. Is ook afhankelijk van je abbo vorm.
 
Misschien een domme vraag maar render je je video's wel? Dan is het video bestand veel kleiner en kan je dus veel sneller uploaden.
 
Jup ik render mijn videos. Dit zijn de instellingen: 1280x720, 50 FPS, Sony YUV codec, (Audio) PCM Uncompressed, (Video Rendering Quality) Best.
 
1,5 Mbps is ook niet erg veel tegenwoordig. Maar ik begrijp dat je een adsl verbinding hebt? Daar kun je niets aan doen, of je moet een ander, vaak duurder, abbo nemen.
 
neenee petje het is 1.5 Mega BYTE niet Bit. Ik heb een abbonement van 9 Mbits upload staat hier bij ziggo... Niets aan te doen dus :( bedankt voor de hulp :D
 
Terug dan maar naar het 2e berichtje in dit draadje : neem een glasvezel abonnement als dat in jouw woonplaats kan, probleem opgelost!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan