emails ophalen op tabblet werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

alberth

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2008
Berichten
77
Hallo,

sinds twee dagen werkt het ophalen van één van mijn twee emailadressen niet meer op mijn tabblet. Eén adres werkt nog steeds zo als het behoort, maar de andere haalt mijn inkomende emails niet meer op. Verzenden gaat nog wel; dus verbinding werkt!
Ik heb op mijn phone dezelfde adressen en daar werkt het nog wel. Ook op mijn vaste computer werkt het nog allemaal.
Wie snapt dit en kan mij helpen??

MVG, Albert
 
Albert om je verder te helpen is er meer informatie nodig. Wat gebruik je zoal tablet , welk mail programma, er zijn er velen
 
Laatst bewerkt:
OK. Ik heb de volgende apparatuur:

tabblet:
Samsung Galaxy tab 3 (10.1")
modelnr. GT-P5210
android 4.2.2
emailprogramma zit als standaard app op tabblet (werkt al meer dan een jaar goed, tot afgelopen woensdag; haalt geen emails meer op op één van adressen=kpnmail.nl)

telefoon:
Samsung Galaxy Trend Lite (geen aanrader!)
modelnr. GT-S7390
Android 4.1.2
emailprogramma zit als standaard app op phone (werkt al meer dan een jaar goed, nog steeds!)
 
Ik zal e.e.a. gaan doorlopen en controleren.
Ik wil nog wel kwijt dat ik niets gewijzigd heb aan instellingen op mijn tabblet en de instellingen op mijn tabblet en phone zijn dezelfde.
Inkomend op mijn tabblet voor één van de twee emailadressen werkt ineens sinds woensdag niet meer.
Ra ra hoe kan dat.

wordt vervolgd
 
Raadsel wordt groter!!

Heb account één (met probleem) verwijderd en opnieuw aangemaakt.

Nu doet account één het weer goed en vertoont de andere account het oude probleem.

Ra ra hoe kan dit en waar zit het probleem????

Albert
 
zeg dat wel. Raadsel. Ik kan niet zo meekijken helaas. Misschien moet je wel een vinkje zetten ergens dat berichten op de server achterblijven.

Hoe zit het met je webmail, maar dat is terzijde. Gebruik je outlook.com webbased.
 
Ik begrijp niet wat je bedoelt met "webmail" en "outlook.com webbased".
Het betreft mijn tabblet.
Ik heb mijn accounts wel zo ingesteld dat de berichten op de server blijven zodat ik ze op mijn computer ook nog kan lezen en opslaan.
 
Laatst bewerkt:
beste manamana,

OK, dat begrijp ik, maar dat is niet de bedoeling. Het ophalen van mails ging goed en moet het weer goed doen.
Bedankt voor het meedenken en de links.

Ik heb iets anders gedaan. Ik heb nu ook de tweede account verwijderd (die het eerst wel deed en na het opnieuw aanmaken van de andere account vervolgens weigerde dienst te doen) ook verwijderd en opnieuw aangemaakt. En wat dach je wat, ze doen het alle twee weer naar behoren.

Net als jij denk ik nu ook dat het iets te maken heeft met een synchronisatie. Ik zou niet weten welke, maar ja, ze doen het weer!

Dus mijn conclusie: accounts verwijderen en opnieuw aanmaken.

Nogmaals bedankt!

Albert
 
He alle twee weer. Ze doen het. Dus toch kennelijk iets met synchroniseren. Instellingen, ja soms is het zoeken naar een speld.
Maar mooi dat het allemaal weer goed is. Jij ook bedankt en graag gedaan van mijn kant. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan