Problemen met Filezilla overdracht

Status
Niet open voor verdere reacties.

ltk

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2007
Berichten
719
Sinds ik Filezilla geupdate heb een paar dagen geleden, gaat het ineens helemaal fout met de overdracht van mijn (foto-) site (voorheen nooit problemen, mijn methode en de soort bestanden is niet anders). Ik kan de fouten niet met zekerheid aan het moment van update koppelen maar het lijkt er wel op.
Bij een aantal pagina's en een flink aantal foto's (in totaal ca 60 van de over te dragen 800 bestanden) geeft hij ineens aan dat hij de overdracht niet kan starten. Waaróm niet staat er niet bij....Bij de meeste pagina's en foto's gaat het wél goed. Een aantal foto's lijkt in de browser maar gedeeltelijk te openen (komt voor zowel bij de thumbnail foto's als bij de popup-foto's , het zijn allemaal gewone jpegs van zeer bescheiden omvang), alleen het bovenste deel van een foto is dan zichtbaar.
En de slideshows werken ineens niet meer waar ze voorheen wél probleemloos werkten.

De site is gemaakt met Magix 10, in de preview van de site werkt alles nog steeds naar behoren, ook de slideshows, geen enkel probleem. Herhaald exporteren en opnieuw uploaden heeft geen enkel effect, de fouten blijven komen. De hele site is maar 68MB zwaar, dus daar kan het ook niet aan liggen.

Ik kom een aantal keren tegen:
150 Opening BINARY mode data connection for 600.jpg (of een andere foto)
Antwoord: 451 Transfer aborted. Input/output error
Fout: Bestandsoverdracht mislukt.
 
Laatst bewerkt:
Merkwaardig, kan er geen touw aan vastknopen. Ik heb mijn site nogmaals geupload met een ander FTP-programma. Maakt ook al niets uit.
De problemen in de browser zijn wisselend met het moment zonder dat ik iets verander aan de site of opnieuw upload. De slideshow werkt het éne moment wel, het volgende moment niet meer....
Waar moet ik dit zoeken???? Langdurige storing bij de host?? Is er wellicht toch iets mis met de geëxporteerde bestanden (ondanks herhaald exporteren/uploaden) ? Maar waarom dan die (deels steeds wisselende) rare problemen?
 
Opgelost! Bleek toch te weinig diskruimte te zijn, die was veel kleiner dan ik dacht en volgelopen icm de mailbox. Samen net genoeg om te laten overlopen..... Wel merkwaardig dat de effecten daarvan zo wisselend zichtbaar waren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan