Logo Maken of Laten Ontwerpen

Status
Niet open voor verdere reacties.

flipmaster

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 sep 2007
Berichten
2
Hoi Allemaal ik ben een nieuwe website begonnen en vroeg me af wat ik zou doen met het logo van de website. Ik ben diverse "gratis" logo websites tegen gekomen waar je achteraf toch moet betalen als je een logo wilt en verschillende partijen die logos ontwerpen voor zeer gevarieerde tarieven van 35 tot 240 euro ex btw. Heeft iemand advies wat ik het best kan doen ? deze zelf maken of laten bestellen bij een professional ?
 
Bedankt voor de snelle reactie :) ik heb helaas totaal geen ervaring met Gimp of Photoshop en iedere keer dat ik dit soort programma's gebruik kom ik nergens op uit :(
 
Ik heb wel wat tijd over en kan een logo voor je maken....

Welke naam:
Welke stijl:
Welke Kleuren:

als je het hierbovenstaande invoert kan ik er eentje voor je maken!


Groetjes,, Thomas201
 
@tecsman flipmaster laat in zijn 3e reactie doorschijnen dat hij geen verstand van photoshop heeft dus jouw post is dan ook niet van toepassing.......
 
Huh?

Thomas2001,
mijn bijdrage heeft helemaal niets met Photoshop te maken.

Ik heb een link gepost naar een web-pagina waar een paar goede adviezen op staan die m.i. zowel voor de vragende als de aanbiedende partij van toepassing zijn.
En daar staan weliswaar een paar dingen in over software,
maar de belangrijkste adviezen hebben niets met software te maken.
 
Ik heb dit met paintshop geklaard en opgeslagen als .gif maar als ik dit hier upload zet hij dit terug om naar jpg en wordt de achtergrond terug wit.
Misschien kan ik het je via mail sturen.
 
Hi flipmaster,

Het hangt er een beetje vanaf wat het doel is van je logo. Als je een logo wilt ontwerpen voor een bedrijfje of organisatie omdat je er bv geld mee wilt gaan verdienen, dan is een betaald logo ontwerpen toch aan te raden.

Het nadeel van een online gratis logo maken is namelijk dat jij niet de enige bent die dit wil, waardoor je ziet dat je met een gratis logo ontwerp toch veelal hetzelfde logo ontwerp hebt als vele andere gebruikers die ook een gratis logo willen.

Een voorbeeld van een site waar je gratis een logo kunt ontwerpen, maar een klein bedrag betaald om deze te mogen gebruiken en te downloaden in hoge resolutie vind je hier...

Succes:)

Groet,
Werner
 
Hey Flipmaster,

Als je een logo wilt die je zelf rustig kunt maken zonder honderden euro's er voor neer te leggen dan zou ik zelf online een logo maken
Bij bijvoorbeeld onlinelogomaken.com kan je zelf je logo ontwerpen & visitekaartjes ontwerpen en in vector downloaden.

Veel succes!
 
Thomas2001:

Ik ben zelf absoluut geen crack in het ontwerpen van logo's en zoek voor onze vereniging een logo. Heb jij toevallig een creatief brein die ons de ideale logo kan bieden? :)

Even de situatie schetsen:
- Het gaat om een kleine sport krachtbal: (weinig logo-materiaal hieromtrent te vinden, toch hadden wij dit hierin graag verwerkt)
- Het gaat om de jeugd van onze vereniging (6-18jarigen)
- onze clubkleurn zijn zwart en wit.
- graag zien we het volgende vermeld: Jeugd Krachtbal Jabbeke
- momenteel zitten we te zoeken richting dieren, maar andere zaken zijn zeker ook goed...

Toevallig zin en tijd om iets te proberen?

alvast bedankt!
 
@flipmaster proberen het ontwerp van uw logo van https://logo-ontwerper.com/ ze maken logo binnen vier dagen en het creëren van zeer professioneel

Ik stel maak uw logo van professionele logo ontwerper
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan