ytd downloader converter.

Status
Niet open voor verdere reacties.

tuurke

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2002
Berichten
992
Ik maak al geruime tijd gebruik van Youtube downloader.

Sinds enkele dagen wordt deze software na installatie door één of andere geïnstalleerde software toepassing op mij computer, na het opstarten verwijderd en kan om ik om ytd, te gebruiken het telkens opnieuw installeren.

Ik had ook al opgemerkt dat Norton Security soms het installeren weigert.

Iemand een idee over hoe ik kan verhinderen dat ytd telkens wordt gewist.
 
Ik heb zomaar het vermoeden dat de software die jij gebruikt geïnfecteerd is en dat Norton daarom aanslaat. Kan je niet een andere opzoeken, er zijn er velen van.
 
Ja mogelijk vindt Norton "iets".
Maar telkens als ik een andere download tracht te installeren krijg ik de melding "niet veilig en verwijderd".

Heb zelf nog een "exe" van eerdere versie (13/05/2014) die ik dus wel op de computer kan installeren maar die ook na een opstart wordt verwijderd.

Ik tracht ook te achterhalen hoe in Norton het "wissen" van YTD te stoppen...maar vind het niet.

Moest iemand de ling naar een virusloze" ydt downoad beschikbaar hebben...alvast bedankt...
 
Ik maak zelf gebruik van freemake(gratis), daarmee kan je van YT downloaden en gelijk in elk formaat om laten zetten die je wenst.
Freemake bevat geen zaken zoals malware of reclame etc.
 
Na een contact met YTD kreeg ik de volgende bevestiging:

Users with Norton antivirus installed may experiencing a delete process of YTD from their system by Norton due to a low risk threat flag for YTD. This is a False Positive flag and if you wish you can report it as a false detection to Symantec.
We are working on fixing this as soon as possible.



If you are having issues downloading please make sure you are using the latest version of YTD™ by going to Help -> Check for Updates and install the latest version. Once updated, please close and re-open YTD™. If the problem persists, please follow the instructions
 
Als ik jou was, zou ik voor een alternatief gaan. Een bekend truukje, is om 'deturl.com/' voor de youtube link te plakken. Dit brengt je naar een andere pagina, die verschillende 'converting sites' aanbieden.
Voorbeeld:
Je zoekt een filmpje op op YouTube, bijv. : https://www.youtube.com/watch?v=WtQpMAquPW8
Dan type je de bovengenoemde link vóór de youtube link (vergeet niet de slash!) deturl.com/https://www.youtube.com/watch?v=WtQpMAquPW8
Je kunt dan kiezen om het als een filmpje, of als een muziekbestand op te slaan.

Laat me weten of het is gelukt!
 
Voor mij is het probleem opgelost.
YTD was op de hoogte van het probleem en had dit al aangekaart bij Norton en om een aanpassing gevraagd...zonder antwoord.
Norton meldde mij, tijdens chat sessie dat zij YTD niet als veilig beschouwden en dus blokkeerden.
Ik heb bij Norton aangedrongen om deze software voor mij aan te passen zodat ik het op eigen risico wel kon gebruiken.
Tijdens het schatten werd online Norton security door Norton op mijn computers bijgewerkt... probleem opgelost.
Toch bedankt voor jouw typ.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan