Wazig beeld bij sommige programma's.

Status
Niet open voor verdere reacties.

bosserss

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2013
Berichten
98
Hoihoi,

In de bijlage heb ik een plaatje gezet dat ik bij somige dingen een onscherp beeld heb, niet bij alles, maar bij de kleine dingen is het ook niet echt chill.
- Cleartype heb ik aangepast op de voor mij beste weergave.
- Drivers naar het nieuwste geïnstalleerd


Ik hoor graag wie me kan helpen!
 

Bijlagen

  • Wazig beeld.jpg
    Wazig beeld.jpg
    80,7 KB · Weergaven: 148
@bosserss
Blijkbaar iets verkeerd gegaan bij invoegen afbeeldingen?
 
@Mik Zjegger, hoe bedoel je? Er is niks mis met de afbeelding die ik geplaatst heb, want zo onscherp zijn sommige dingen op mijn scherp. Zoals nu een andere bijgevoegde afbeelding. tenzij je anders bedoelt, dan hoor ik graag wat je bedoelt ;)Knipsel.jpg
 
Is dit een nieuwe PC?
Heb je iets gewijzigd in de instellingen?
Heb je een nieuwe monitor?
Videokaart?

Als je rechter muisknop op een setup doe > Eigenschappen > Compatibiliteit > Beeldschermen aanpassen uitschakelen bij hoge DPI instellen een vinkje voor zetten > Toepassen

Kan je testen of dit het probleem oplos?
 
@RonVerhaar:

Is geen nieuwe pc. (had eerst een dualboot op me laptop, deze verwijderd en alleen windows 8 erop gelaten.)
Ik heb niks gewijzigd in de instellingen. (resolutie hoger gezet, anders heb ik zo'n klein beeld. )
Geen nieuwe monitor.
Videokaart wel wat wijzigingen aangepast zoals: 2,4 ghz aan, 5.0 ghz niet , dat soort instellingen.

Ik heb rechtermuisknop op een setup gedaan in dit geval nogmaals de silverlight > eigenschappen > compabiliteit > beeldschermen aanpassen uitschakelen bij hoge DIP instellen een vinkje voor zetten > toepassen, en dit maakte het schermpje van silverlight veel duidelijker. ( Goed dus!)

Bij google drive niet, maar die gooi ik van me pc af, want die komt niet geheel op het scherm.

Zou dit probleem nou helemaal opgelost zijn, of moet ik elke keer naar compabiliteit?

Dank je wel iig!
 
Klopt je moet dit elke keer doen.. Ik ga eventjes na denken naar een oplossing en kom hier zo op terug.
Misschien dat er ondertussen iemand anders is die je verder kan helpen!
 
Kijk, ik ben allang blij met dit iets, ik zal eens verder google ondertussen. Zodra je iets weet of ik iets weet, plaats ik het hier! :)
 
Zelf ben ik wel weg van Teamviewer, als je wilt kan ik even voor je kijken en indien we een oplossing vinden deze achter te laten in het topic
 
Hoi Ron,

Dit vind ik geen probleem! ;-) Nu zit ik op school, dus gaat dat moeilijk. Zodra ik op me werk ben, kan ik hem aan zetten.
 
@Mik Zjegger, hoe bedoel je? Er is niks mis met de afbeelding die ik geplaatst heb, want zo onscherp zijn sommige dingen op mijn scherp. Zoals nu een andere bijgevoegde afbeelding. tenzij je anders bedoelt, dan hoor ik graag wat je bedoelt ;)Bekijk bijlage 229431
Er waren vannacht problemen met een server, de bijlagen waren niet te zien.
Is dus nu opgelost lees ik nu. :thumb:
 
Helaas blijft het scherm wazig. Niet helemaal maar alleen met het openen van bepaalde programma's, de rest is gewoon helder. En als dit elke keer via DPI instellingen gedaan moet worden, is dat niet altijd erg fijn. Heeft er iemand nog een oplossing hiervoor?

Groetjes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan