Foscam Fi8906W (IP Camera)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yannick281995

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 feb 2015
Berichten
2
Hallo iedereen,

Vanaf vorige week ben ik in het bezit van een Foscam Fi8906W IP Camera, werkt perfect alleen zou ik de beelden in de nacht willen opnemen. Ik heb een oude laptop ter beschikking waarop de beelden zouden kunnen worden opgeslagen. Iemand een idee hoe dit allemaal in zijn werk gaat?

Alvast bedankt!

Yannick
 
Vertel even wat je allemaal al geprobeerd hebt. Kan je wel doorsturen naar Google met de mededeling dat de eerste 10~20 hits je werkende oplossingen bieden, maar die heb je waarschijnlijk al geprobeerd en ben je ergens vastgelopen. Zou helpen als je ons verteld waar, dan kunnen we meedenken.
 
Beste Roger,

Bedankt voor je antwoord! Natuurlijk heb ik eerst op Google lopen rondneuzen wat de mogelijkheden allemaal waren. Er zijn verschillende mogelijkheden om de bewakingsbeelden op te slaan;
- Online
- Harde Shijf
- NAS
Zelf gaat mijn voorkeur toch echt uit naar het opslaan op de harde schijf en dan alleen bepaalde uren, bijvoorbeeld 24h en dan kunnen we worden gewist. Zelf heb ik geen enkel idee hoe ik het beste mijn beelden opgeslagen krijg op een harde schijf, toevallig u wel?

Yannick
 
Tja Yannick. De software die je zoekt wordt dus gewoon met naam en link genoemd op de sites die je blijkbaar allemaal hebt bezocht. Blijft de vraag wat wij er nog aan toe moeten voegen. Download de software eens en kijk of het je bevalt. Indien niet, dan gewoon een andere programma kiezen. Het is niet moeilijker dan dat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan