dvd kopieren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carina1

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2001
Berichten
640
Hallo wie kan mij helpen
Ik heb een dvd van de crematiedienst van mij moeder, nu wil ik die heel graag kopieren voor mijn zussen.
Helaas lukt me dit niet en hoop op dit forum iemand te vinden die mijn daar bij kan helpen en uitleggen op een eenvoudige stap, voor stap manier of dit mogelijk is en zo ja hoe ik dit moet doen.

het volgende staat op de dvd:

Audio TS- als ik daar op klik staat er niets op
en Video TS- als ik daar op klik staat er het volgende op

werf.jpg
hoop dat er iemand is die mij wil helpen
gr Carina
 
De mappen AUDIO_TS en VIDEO_TS zul je moeten kopieeren naar een lege DVD en dan heb je een kopie.
Ik neem aan dat je wel een programmaatje op je pc hebt om DVD's te kopieren.

Sleep bijv. beide mappen naar je bureaublad, stop een lege DVD in je DVD speler en sleep beide mappen via je verkenner naar je lege DVD.
Dan zie je vanzelf een optie Branden.
Er van uitgaande dat je een DVD brander hebt in je pc en niet alleen een DVD speler.

Groeten Marcel
 
Laatst bewerkt:
Dank voor je snelle reactie, nee ik heb geen programmatie heb er echt geen verstand van.
Als je me wilt vertellen wat ik het beste kan downloaden ga ik dat doen
Gr Carina
 
Probeer DEZE eens.

Groeten Marcel

Of DEZE.

Groeten Marcel

@Carina1 :

als het nu allemaal écht te ingewikkeld wordt : het branden en zo........... stop dan die DVD in je DVD speler, stop een simpele (goedkope) usb stick (8 giga) in de computer, ga na de verkenner en kopieer alles wat op de DVD staat naar die USB stick.

Doe er een envelopje omheen en stuur die USB stick naar je familieleden. Dan hoeven zij niet eens een DVDtje te maken en kunnen ze met bijv. een wat moderner TV zo die USB stick in de TV stoppen en de beelden bekijken. Hebben ze een wat oudere TV, dan kunnen ze de beelden op hun computer bekijken, rechtstreeks vanaf jouw USB stick. Willen ze persé een DVD hebben? Prima, dan kunnen ze die zelf branden a.d.h. de bestanden die jij ze op die USB hebt gestuurd.

Ik neem tenminste aan dat het kopiëren van bestanden van plek A naar plek B (van DVD naar USB) binnen de Windows verkenner, geen (te) ingewikkelde actie voor je is?

Super, super kort samengevat?
kopieer uitsluitend de beide mapjes van de DVD naar de USB-stick en de in de mapjes staande bestandjes worden -automatisch- netjes meegekopieerd. Simpeler kan bijna niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind dit best wel gevoelig liggen en wil je hier heel graag bij helpen.
Je woont nog geen half uur bij mij vandaan (Capelle), ik zie dan ook 2 simpele opties.

Of ik kom met mijn laptop naar je toe en maak even de kopieën voor je.
Of je komt naar mij toe en ik maak even de kopieën voor je.

Je mag wel zelf voor lege CD's zorgen ;)
 
Ik zou dan toch DVD's gebruiken in plaats van CD's ;)

kopieer uitsluitend de beide mapjes van de DVD naar de USB-stick en de in de mapjes staande bestandjes worden -automatisch- netjes meegekopieerd

Hoewel het geen probleem is, is alleen de map VIDEO_TS voldoende.
 
Laatst bewerkt:
Mijn welgemeende excuses bij het samenvoegen van 3 berichten, deze berichten bleken van 2 verschillende gebruikers te zijn.
Kan dit helaas niet meer corrigeren. De berichten die ik had samengevoegd vind je in #4.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan