1000 Mbps behalen met MSI Z97-G45 Gaming?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jooordy

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2012
Berichten
50
Hallo,

Ik vroeg mij af of het mogelijk is om een downloadsnelheid te behalen van 1000 Mbps met mijn MSI Z97-G45 moederbord?
Ik ben van plan om mij een 1000 Mbps router te kopen maar wil weten of dit zin heeft.
Momenteel met mijn huidige router behaal is slechts 95-100 Mbps. (ik betaal maandelijks voor 160 Mbps, maar mijn provider gaat in de nabije toekomst 1000 Mbps beschikbaar stellen)

Alvast bedankt!

Jordy
 
Je moederbord heeft gewoon een Gbit (=1000Mbit) aansluiting, dus daar zal het niet aan schorten.

Zoek wel even goede reviews op van routers, niet elke Gbit-router levert dezelfde snelheid ;)
 
Je moederbord heeft gewoon een Gbit (=1000Mbit) aansluiting, dus daar zal het niet aan schorten.

Zoek wel even goede reviews op van routers, niet elke Gbit-router levert dezelfde snelheid ;)

Bedankt voor de info!

Welke routers kan je mij dan aanbevelen? (liefst binnen de prijsklasse 100-200€ max.)
Mijn internetprovider raadde mij een Netgear Router aan, die zij zelf herprogrammeren om optimaal op hun netwerk te werken. Alleen weet ik niet of ik dit mag geloven of dit enkel verkooppraatjes zijn.
 
Tja, ik red het met mijn fritzbox:



Althans, ik kan geen server vinden die tot de 1000Mbps gaat. Ik heb er een aantal geprobeerd maar dit is wel de beste voor mij.
 
Off-topic: @Petje11: Je internet-verbinding lijkt snel genoeg, ja.... :shocked: :D

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Ja, dat wel. Maar erg veel heb je er niet aan. Mijn SSD's zijn niet snel genoeg om dat bij te houden.
 
alvast bedankt voor de info. Ik ga straks eens kijken in de winkel en zal wel zien of ik de beloofde 160 mbps haal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan