Game zonder naam

Status
Niet open voor verdere reacties.

ido435

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2010
Berichten
674
Hallo

ik ben op dit moment bezig met een game te maken maar ik zit nog met een aantal dingen.
Ik weet op dit moment nog geen naam voor deze game misschien hebben jullie een idee voor een naam.

het is de volgende game:

het is de bedoeling dat je een soort parkour aflegt zonder te springen in een 2.5d wereld.
daarbij begin je met een eenvoudig level (om er even in te komen). daarna krijg je 5 keer hetzelfde level maar steeds iets moeilijker.

foto 1.jpgfoto 2.jpg

bekende bugs:

bij level 3 4 en 5 is het nog mogelijk om uit te map te komen
bij level 5 zal console een error geven dat de game niet verder gaat (meer levels zijn er nog niet)



Graag zal ik ook willen weten op welke pc jullie dit testen aan ram CPU en Video kaart en op welke stand van kwaliteit.

download link: https://mega.co.nz/#!8B03SR6K!0hDmYzHgh9223upjOZmc4en_rLGT_ybScBhFxmOsHV0

groet ido
 
Laatst bewerkt:
Ik heb je game getest met laptop 1 (zie mijn handtekening) op 1024×768 (windowed)/fastest en 1024×768 (windowed)/fantastic. Op beide instellingen geen lag/haperingen o.i.d.

Ik heb nog niet zo direct een naam voor je... Zat wel te denken aan iets met 'dodge', zoals DodgeCube of iets in die trant.

Er zitten wel wat spellingfoutjes in je game...

"Hello. Welcome by the tutorial" moet zijn: "Hello. Welcome to the tutorial"
"Hit the green button left on you" moet zijn: "Hit the green button on your left" (bedankt @edmoor)
"Times die" moet zijn: "Times died"
"Good job you have find the button" moet zijn: "Good job, you have found the button"

Verder kon ik bij level 1 de hele tijd aan de rechterkant "kleven" zonder iets te raken.

Misschien kun je er iets mee.
 
Laatst bewerkt:
Niet helemaal qua grammatica. Wijzig:
"Hit the green button left to you"

in:
"Hit the green button on your left"
 
Laatst bewerkt:
Je hebt gelijk, @edmoor. Ik heb de wijziging doorgevoerd in mijn oorspronkelijke bericht.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb je game getest met laptop 1 (zie mijn handtekening) op 1024×768 (windowed)/fastest en 1024×768 (windowed)/fantastic. Op beide instellingen geen lag/haperingen o.i.d.

Ik heb nog niet zo direct een naam voor je... Zat wel te denken aan iets met 'dodge', zoals DodgeCube of iets in die trant.

Er zitten wel wat spellingfoutjes in je game...

"Hello. Welcome by the tutorial" moet zijn: "Hello. Welcome to the tutorial"
"Hit the green button left on you" moet zijn: "Hit the green button on your left" (bedankt @edmoor)
"Times die" moet zijn: "Times died"
"Good job you have find the button" moet zijn: "Good job, you have found the button"

Verder kon ik bij level 1 de hele tijd aan de rechterkant "kleven" zonder iets te raken.

Misschien kun je er iets mee.

Niet helemaal qua grammatica. Wijzig:
"Hit the green button left to you"

in:
"Hit the green button on your left"


Bedankt ik heb de grammatica fouten opgelost .
Waar de fout in level 1 in zit kan ik zo snel ook niet vinden. ik denk als het in de zwaartekracht zit.

Tevens ga ik vanavond of vanmiddag een geupdate versie online zetten


*update 14:30*
nieuwe versie is geüpload download link : https://mega.co.nz/#!8B03SR6K!0hDmYzHgh9223upjOZmc4en_rLGT_ybScBhFxmOsHV0

level 5 is toegevoegd
data van level 6 staat er al op werkt nog niet 100% en level nog niet helemaal klaar
level 7 zit er wel in maar werkt niet.
muziek is toegevoegd vanaf level 2 t/m 5.
grammatica fouten zijn er uitgehaald/verbeterd
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan