Prijs oude desktop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Klaas Hielke

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2010
Berichten
14
Goedemiddag,

Ik heb nog een hele oude desktop staan. Die heb ik in 2009 gekocht als kleine dreumes die voor het eerst geld heeft verdient in de zomervakantie.
Dat ding wordt nu niet meer gebruikt en kan dus weg. Het idee om hem te verkopen kwam in me op, alleen vraag ik me af of dat ding überhaupt nog wat waard is. Misschien dat ik hem net zo goed naar de kringloop kan brengen, maar misschien dat ik er gewoon nog 50 euro ofzo voor kan vragen. Ik heb geen hoge verwachtingen in ieder geval.

Specs:
Pentium Dual Core E2200 2.20 Ghz, 800 Mhz, 1MB
MSI P45 NEO-F
Kingston ValueRam Dual Channel 2GB, PC5300, 667 MHz
GeForce 8400 GS 512 MB
Seagate Barracuda 7200, 500 GB
LG GH22NS30 Cd speler
Microsoft Windows Vista NL, Home Basic, 64 bit

Ik ben benieuwd!
Bvd, Klaas Hielke
 
Ik denk dat je behoorlijk goed zit met je 50 euro qua waarde ;)
 
Oke bedankt! Ik wacht nog even wat meer reacties af om het gemiddelde ervan te kunnen gebruiken voor een advertentie. Tips hoe ik er makkelijk vanaf zou kunnen komen? Marktplaats en Tweakers zouden kunnen maar misschien zijn er nog meer methoden?
 
Marktplaats en Tweakers zijn inderdaad wel de beste methodes ;)
 
Of je gebruikt hem zelf om een keertje Linux te proberen!
Dus als test pc....daar leer je heel veel van.

Of je doneert hem aan iemand die er Linux opzet en dat de pc dan nog door iemand gebruikt kan worden.
(hint!)
 
Dat ding is niks meer waard. Geef het weg aan een computerloos wezen ofzo.
 
Wat is er mis met deze bewoordingen?

Een computerloos wezen is een persoon zonder een computer. Een mens is een wezen. Snap je opmerking dus niet, en zie niet in om er een andere benaming voor te geven. Dat ga ik dus ook niet doen.
 
Ik vind het een zeer negatief klinken, sorry. Ligt vast aan mij! ;)
 
OK, maar zo is mijn reactie niet bedoeld hoor. Ik houd van de variatie aan woorden in onze taal. Ik had net zo goed het woord; ziel of knakker ofzo kunnen zijn.

Ik zal er voortaan wat beter op letten om geen negatieve gedachtes op te roepen bij andere mensen.

Maar voor wat mijn eerste reactie betreft: Schenk je oude computer aan iemand die er geen heeft, en/of niet kan betalen. Daar is de PC nog zeker goed genoeg voor. Die paar tientjes die je misschien wel kan krijgen, weegt niet op tegen de sprong voorwaarts die je een minder daadkrachtig persoon bezorgt met je gift.
 
Laatst bewerkt:
En dat is nu juist een heel goed idee! Zo doe ik het ook alleen zet ik er Linux op. Oudere pc's kunnen nog heel lang mee met Linux. En ik maak er iemand blij mee die minderbedeeld is.

Bedankt mavaros, voor je antwoord. Vind hem helemaal okee!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan