Youtube kanaal behouden mailadres wijzigen hoe doe ik dat

Status
Niet open voor verdere reacties.

mnb

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 apr 2004
Berichten
1.151
Ik heb een YouTube kanaal wat behouden moet blijven. Dit heeft als mailadres een Ziggo account. Dat wil ik opzeggen. Te vaak ellende met dit bedrijf, mail werkt weer niet etc. Wil overstappen naar Vodafone Thuis. Ook nog stuk voordeliger.
Nu wil ik dus dat kanaal behouden met alles wat er op staat en koppelen aan een nieuw mailadres. Gmail adressen heb ik al maar dat kan kennelijk niet.
Hoe doe ik dit, dit mag niet misgaan! Ik wil eerst Facebook en YouTube koppelen aan een nieuw mailadres wat niet aan een provider gebonden is en dan pas overstappen. Liefst gmail adres, volgens mij kan het weer wel als ik weer een nieuw adres aanmaak.
 
https://support.google.com/youtube/answer/174100?hl=nl

Je gebruikersnaam wijzigen

Als je Gmail met je Google-account gebruikt, is het momenteel niet mogelijk om je Gmail-gebruikersnaam te wijzigen nadat je je hebt geregistreerd, tenzij je Gmail uit je account wilt verwijderen en een ander, niet-Gmail-adres voor je Google-account wilt gebruiken. Je kunt ook een ander Google-account maken met een andere Gmail-gebruikersnaam.

Als je geen Gmail met je Google-account gebruikt, kun je de gebruikersnaam van je account op elk gewenst moment veranderen. (Je gebruikersnaam is het volledige e-mailadres dat je hebt gebruikt om je account te maken.)

Ga als volgt te werk als je het e-mailadres voor je account wilt wijzigen:

Ga naar de homepage van Google Accounts.
Log in bij je account.
Klik op Wijzigen in het gedeelte E-mailadressen.
Voer je nieuwe e-mailadres en je huidige wachtwoord in.
Klik op E-mailadres opslaan.

Nadat je de wijziging hebt opgeslagen, zou je een verificatiebericht moeten ontvangen op het e-mailadres dat je zojuist hebt opgegeven. Klik op de verificatielink in dit bericht om de wijziging te voltooien. Je zou ook een bericht moeten ontvangen op je oude e-mailadres om te bevestigen dat we de wijzigingen in je account hebben geregistreerd. Als je geen verificatiemail hebt ontvangen, controleer dan je map met spamberichten of vraag een nieuwe e-mail aan.
Opmerking:

Je kunt het e-mailadres van je account niet wijzigen in een bestaand Gmail-adres, maar je kunt wel een nieuw Gmail-adres toevoegen aan je Google-account.
Je kunt het e-mailadres van je account niet wijzigen in een e-mailadres dat al is gekoppeld aan een Google-account.
Als je van je alternatieve e-mailadres het nieuwe primaire e-mailadres wilt maken, moet je eerst je alternatieve e-mailadres verwijderen uit het account.
De gebruikersnaam die je kiest voor het account, moet een actief en geldig e-mailadres zijn waar je toegang tot hebt.
 
Dat bericht heb ik al gelezen, meerdere keren. Alleen onduidelijk. Ik hoef geen gebruikersnaam te wijzigen. Ik wil een gmail account gebruiken om een bestaand kanaal te beheren als eigenaar.
 
Niemand? Heeft Google een helpdesk, dit schijnt wel een heel ingewikkelde vraag te zijn, niemand kan me helpen, in de winkel niet, providers niet...
Zo is overstappen naar een andere provider waardoor je een ander mail adres gaat krijgen nagenoeg onmogelijk als je belangrijke informatie op Youtube hebt staan.
 
Ik heb je vraag verplaatst vanuit de Members chat naar Mulitmedia-diversen. Hier heb je meer kans op de juiste hulp. :)
 
Dat bericht heb ik al gelezen, meerdere keren. Alleen onduidelijk. Ik hoef geen gebruikersnaam te wijzigen. Ik wil een gmail account gebruiken om een bestaand kanaal te beheren als eigenaar.

er staat toch:
Ga als volgt te werk als je het e-mailadres voor je account wilt wijzigen:
dus als je nu eerst eens toch die handleiding gaat volgen, zonder dat je dan nog wat veranderd, dan kan je pas zien of het werkt ja of nee.

Ik zal eens kijken naar mijn Youtube kanaal, of ik mijn email adres kan veranderen. Lijkt me toch van wel.

Aanvulling:
Normaal meld je je bij Youtube aan met je Google + account. En dus ga je naar Google + startpagina, klik op Instellingen en daar kan je je e-mail adres veranderen.

Let wel dat je eerst een nieuw adres aanmaakt voordat je de huidige verwijderd, anders kan je niet meer inloggen.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij is het gelukt. Ik heb ooit al een nieuw gmail adres aangemaakt en heb twee accounts op YouTube. Die van het gmail adres wat ik wil gaan gebruiken heeft echter geen abonnees de andere (het mailadres wat verwijdert gaat worden) een heleboel.
Heb nu gmail als standaard kanaal het YouTube kanaal ingesteld.
Gaat dit wel goed dan?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan