Welke software kan ik het beste gebruiken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

paulknorrnl

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2013
Berichten
18
Hallo,

Ik wil wat gaan spelen met filmpjes die ik met een mobiele telefoon heb gemaakt. Het moet de bedoeling zijn dat ik zelf ook de achtergrond muziek kan aanpassen. Dat ik een watermerk in het filmpje kan zetten en het lieft ook dat ik een gezicht of gezichten kan blurrer ivm privacy van mensen. Ik werk met Windows 7. Ik hoop dat iemand mij kan helpen aan een naam van leuke software. Alvast bedankt voor de moeite!
 
Of het kan met moviemaker weet ik niet, gebruik ik niet.
In geval van divx kan je het gratis virtualdub gebruiken.
Anders kom je terecht in de betaalklasse, zoals magix, cyberlink en wellicht anderen zoals ulead.
 
Als je wat geld teveel hebt, (of je weet wat het woord '*KNIP*' betekent) dan zou je een programma als Sony Vegas of Adobe Première Pro aan kunnen schaffen. Onthoud: NOOIT MovieMaker!



Modedit: Bepaald woordje geknipt, daarmee suggereer je een illegale insteek, dat kunnen wij niet toestaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Voor het blurren en andere muziek toevoegen kun je het makkelijkst je video uploaden naar youtube en bij creator studio je instellingen doorgeven(en dan weer downloaden)
Voor een watermerk is het cadeautje van de dag handig. Het is al weer een tijdje geleden maar werkt perfect.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reacties! Ik heb nu even genoeg namen en ga alles even uitproberen! Top voor de snelle reacties!
 
Markeer je de vraag dan even als 'opgelost' ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan