Bureaublad iconen niet meer strak tegen elkaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

ramshield

Gebruiker
Lid geworden
29 feb 2008
Berichten
832
Hallo allemaal,

Ik gebruik al een tijd Windows 10, eigenlijk sinds de eerste technical preview al. Maar sinds de laatste update (10041) heb ik er alleen maar problemen mee.
Ik had namelijk dat vanmiddag mijn start menu en zoekfunctie niet meer werkte, dus besloot alles eraf te gooien, en opnieuw te installeren.
Gelukkig werkt mijn start menu weer. Maar nu heb ik dus het probleem dat ik mijn bureaublad achtergronden niet meer strak tegen elkaar krijg met raster. Is dit nog mogelijk met Windows 10 op dit moment? http://puu.sh/gLlz3/d43a0c1e20.png zoals hier, maar in bijvoorbeeld Windows 8 kan het strakker tegen elkaar.

Ook na het installeren van 10041 krijg je de map Windows.old. Ik krijg deze helaas niet verwijdert en krijg de melding dat ik toestemming nodig heb van "PC naam"\Jim.
Ik kreeg eerste de melding dat ik de rechten van SYSTEEM nodig had, maar heb mijzelf als eigenaar gezet van de map, maar krijg de map helaas nog steeds niet verwijdert. Hoe krijg je deze toch verwijdert? Ik ben de enige gebruiker op dit systeem.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan