Rechtermuisknop taakbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

JWExcel

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2015
Berichten
44
Beste mensen,

Ik heb windows 7, daarbij komt er geen menu als ik rechtermuisknop klik op de taakbalk. Ook geen menu als ik op de startknop met rechterknop duw. Ik krijg wel een menu als ik op het bureaublad duw met de rechtermuisknop.

Ik wil de taakbalk namelijk verplaatsen maar dit is niet mogelijk omdat hij gelocked is. De lock kan ik niet uitzetten omdat ik het menuutje van de taakbalk niet kan openen.

Waarschijnlijk is het iets kleins maar ik vind het niet.

Alvast bedankt !
 
Klik met rechts op het bureaublad en dan aan persoonlijjke voorkeur aanpassen.
Als het goed is staat er links onder een optie taakbalk en menu start.

Hier zou je de optie taakbalk vergrendelen uit moeten kunnen zetten.

Dat de taakbalk vergrendeld is zou volgens mij geen invloed moeten hebben op het rechts klikken op de taakbalk,
bij mij is de taakbalk ook vergrendeld en ik krijg gewoon en menu als ik met rechts op de taakbalk klik.
 
Als je de tip van de vorige reactie hebt uitgevoerd doe dan het volgende:>menu start>aanpassen>aanvinken: contextmenu's en slepen en neerzetten inschakelen.
 
Laatst bewerkt:
Dat moet je me nog eens uitleggen want dat vind ik niet. Niks werkt om de balk te verschuiven
 
Sorry was wat onduidelijk: Klik met rechtermuisknop op de startknop en kies eigenschappen>menu start>aanpassen>aanvinken: contextmenu's en slepen en neerzetten inschakelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan