Diavoorstelling 'vergrendelen'

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mike1993

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2012
Berichten
24
Hallo

Binnenkort moeten wij op school een stand opstellen waar onder meer enkele laptops gaan staan waar diavoorstellingen zullen worden afgespeeld. Aangezien dit privé laptops zijn, zijn wij opzoek naar een mogelijkheid om de diavoorstellingen te 'blokkeren' tegen afsluiten als het ware. M.a.w., ik zou dus willen instellen dat de diavoorstelling niet kan worden afgesloten, maar dat bijvoorbeeld om een code gevraagd wordt wanneer je op ESC duwt.

Weet iemand of dit mogelijk is (Powerpoint 2007)?

Alvast bedankt.
 
Dit moet je volgens mij kunnen instellen bij &nimaties - volgende dia na en toepassen op alles. Dan volgt na de laatste terug de eerste dia
 
Laatst bewerkt:
Dat is om hem gewoon te laten herhalen Thomas. Dat is al juiste ingesteld ;-) . Het gaat hem erom dat andere hem niet kunnen afsluiten. Toch bedankt voor je reactie!
 
Helaas zijn dat gewoon beveiligingen tegen het aanpassen van powerpoint. Ik zoek iets waardoor andere de diavoorstelling niet kunnen stoppen.
Ik heb nu wel iets gevonden met de actie knoppen, waarmee alle andere input genegeerd wordt. Alleen nog even een goede instelling vinden ... :)
 
kun je beschikken over een tweede toetsenbord? Dan kun je eventueel instellen dat je enkel met dat toetsenbord werkt of is het de bedoeling van dat ook te beveiligen?
Wat je ook kunt doen is instellen via toegankelijkheid om enkel via schermtoesenbord te werken. Kun je achteraf met de muis terug normaal instellen
 
Laatst bewerkt:
Een tweede toetsenbord gaat niet meteen voorhanden zijn.
We hebben besloten het op TV-schermen af te gaan spelen. Dan kan de laptop gewoon 'achter de schermen' komen te staan. Toch bedankt voor de hulp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan