Hoeveel is mijn desktop waard? (2e hands)

Status
Niet open voor verdere reacties.

thaddeuz

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2015
Berichten
8
Beste mensen,

Ik wil graag mijn pc verkopen via marktplaats maar ik heb geen flauw idee hoeveel het waard is. Ik heb het paar jaar terug voor meer dan 900 Euro gekocht (alleen de kast!). Ik ga het herformateren met een schone Win7-64bit installatie en dan proberen te verkopen als ik ongeveer de prijs ervan weet.

De specs zijn:

GeForce GTX 560
Intel I7-2600 @ 3,40 Ghz
8 GB Ram - 13333 Speed
MSI Moederbord P67A-C45
1-TB Hdd
Coolermaster fan
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen,

Ben even zo vriendelijk geweest om je vraag naar prijs bepalen te verplaatsen komt daar even beter tot zijn recht.Succes met je vraag.


Je geeft geen type geheugen en moederbord en voeding ook niet maar als ik zo moet schatten ongeveer 250 euro maar zoals gezegt niet goed in schatten.
 
Ligt er net aan wat de gek ervoor geeft kun je zeggen ;)
Als ik op internet zoek dan kom je ze nieuw al rond de 385-425 tegen (475 met hd en ssd en garantie)

Waarschijnlijk ga je ergens tussen de 200 en 250 uitkomen tenzij je een liefhebber kunt vinden.
 
Ik heb de thread ge'edit nu.
Meer info heb ik niet helaas.

Maar 250 schatting dus? Hmmm interessting
 
Laatst bewerkt:
Indien de Windows 7 een legale licentie is die je er bij verkoopt: 300 euro ongeveer, wat dus in de lijn is wat de anderen geschat hebben.
 
Geen legale Win7 helaas.

Ik dacht ik doe een illegale erop voor nu. Zodat mijn hdd leeg is.

en ik maak de binnenkant van de kast nog mooi schoon. De kast is van coolermaster en ziet er nog zeer goed
 
Zonder legale windows bied ik zelf op Marktplaats vrijwel nooit meer dan 200-225 voor een dergelijk systeem. Ze zijn leuk om een mediasysteem van te maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan