Video converteren na recovery lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

JoyceQ

Gebruiker
Lid geworden
14 apr 2015
Berichten
6
Hallo,

Ik heb een tijd terug een filmpje per ongeluk verwijderd. deze heb ik vandaag dmv een recovery weer terug op mijn laptop gekregen. alleen nu kan ik het filmpje dus niet meer afspelen. kan iemand mij hier aub mee helpen want er staat een overleden dierbare op. het filmpje is een 3gp bestand.

Alvast heel erg bedankt.

Groetjes Joyce
 
Laatst bewerkt:
Een player gebruiken die dat bestand kan verwerken of het bestand converteren naar een avi b.v.
De juiste codec installeren kan ook.
Waarmee probeer je het nu?
 
Een player gebruiken die dat bestand kan verwerken of het bestand converteren naar een avi b.v.
De juiste codec installeren kan ook.
Waarmee probeer je het nu?

Ik zal eerlijk zijn, ben echt een amateur met computers en filmpjes, heb al via 2 sites geprobeerd het filmpje te converteren en via de software free 3gp video converter, alles geeft aan dat het bestand niet te lezen is en de software geeft aan dat het DRM beschermd bestand is. ik heb het filmpje geprobeerd af te spelen met windows media player, quicktime en VLC.
 
Indien je met kladblok het bestand opent en je ziet alleen blokjes dan is het alleen de info uit de MFT die gerecoverd is en niet het bestand zelf.

Hoe groot is dat bestand en hoe of waarmee en waarvan was het gerecoverd?
 
Indien je met kladblok het bestand opent en je ziet alleen blokjes dan is het alleen de info uit de MFT die gerecoverd is en niet het bestand zelf.

Hoe groot is dat bestand en hoe of waarmee en waarvan was het gerecoverd?

de grootte is 724kb (is een filmpje van 10 jaar geleden afkomstig van een mobiele telefoon. ik heb het filmpje gerecoverd met easeus data recovery.
 
Voordat ik het filmpje verwijderd had en terug gehaald, kon ik het gewoon altijd op mijn laptop afspelen.
 
Vrees dat het alleen de MFT info is die je hebt, 724kb is niet veel, zeker niet voor een fimpje al is het op een telefoon gemaakt en 10 jaar oud.
Nog met kladblok gekeken?

Maare, waarvan was het dan gerecoverd?
Vanaf een laptopschijfje? en die is er nog?
 
724kb lijkt me erg klein voor een video bestand.
Lijkt dat je video bestand toch corrupt is, dus niet goed.
 
Vrees dat het alleen de MFT info is die je hebt, 724kb is niet veel, zeker niet voor een fimpje al is het op een telefoon gemaakt en 10 jaar oud.
Nog met kladblok gekeken?

Maare, waarvan was het dan gerecoverd?
Vanaf een laptopschijfje? en die is er nog?

hoe open ik het filmpje met kladblok? lukt me niet. en is gerecoverd vanaf mijn laptop schijf. die zit gewoon nog in mijn laptop.
 
Ow, rechtermuisklik en dan lister heb je vermoed ik niet, gebruik hier Total Commander waarbij dat kan.

Maar goed, belangrijk is het niet, het afspelen lukt niet doordat vermoedelijk het bestand zelf niet is gerecoverd.

Indien de laptop schijf waar het oorspronkelijk opstond gebruikt is na het per ongelijk wissen wordt het ook vrij lastig om nog iets terug te halen als het is overschreven.
Indien het schijfje niet meer is gebruikt kan het in een PC erbij gehangen worden om een poging te wagen met andere recovery software zoals TestDisk, vermoedelijk is er nu Recuva gebruikt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan