Sitecom Range Extender N300 verbinden met streamer

Status
Niet open voor verdere reacties.

whoopiee1

Gebruiker
Lid geworden
4 jun 2013
Berichten
5
Hallo Allemaal,

Heb gisteren een Sitecom range extender aangeschaft om boven ook bekabeld van een streamer gebruik te kunnen maken.
Extender ingesteld, werkt goed - kan mijn tablet via Wifi ermee verbinden en heb dan ook toegang tot het internet.

Heb de extender boven met kabel aangesloten op de streamer, krijg bij Instellingen keurig de melding "verbonden met Ethernet" - maar krijg geen toegang tot internet.
Browser geeft steeds weer : Pagina kan niet worden gevonden
XBMC geeft steeds de melding : Stream niet beschikbaar of bijv. bij de addon RTLxl: Script fout.

Lampje rechtstboven op de Extender N300 blijft overigens knipperen.

Als ik de streamer via Wifi verbind met de originele router, krijg ik maar 2 streepjes, maar werkt Internet en XBMC wél, als is het dan héél traag.

Heeft iemand nog suggesties wat ik zou kunnen doen om het wél werkend te krijgen ?

Alvast bedankt !!
 
heb je de extender op de juiste type vergreneling gezet? Sommige streamers traceren de basis en hebben die nodig, ma
ar de range extender staat het dan misschien niet toe
 
Mmmm... die begrijp ik niet - dit is net een stapje te ver voor mij ....
Hoe/waar kan ik het type vergrendeling wijzigen en waarin zou het dan gewijzigd moeten worden?
 
Laatst bewerkt:
Hallo,
Ik heb inmiddels de Sitecom range extender terug gebracht en op advies van MediaM een sitecom Wifi Homeplug LN-555 aangeschaft.
Nu werkt alles naar behoren en snel.
Ik weet niet hoe ik deze vraag als opgelost kan markeren, misschien moet de mod dat doen ?
Dank in ieder geval voor de reactie, PCexpert. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan