Photoshop crashed na Magic Bullet Looks te openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Magma

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2015
Berichten
7
Hihohey daar HM'ers!
Ik heb een irritand probleem, ik ben een zogenaamde "GFX Designer" en ben inmiddels al veel verbeterd. Nu heb een vriend van geleerd om Magic Bullet Looks te gebruiken om beter te worden. Beter werden mij werken wel toen ik bij hem thuis was dus heb ik het gekocht en geinstalleerd, na het installeren me Photoshop geopend en het gebruikt. Toen krijg ik de melding dat /1043/libiomp5UI.dll mistte na heel wat research heb ik het gedownload en het mapje aangemaakt en de error was weg. Blij natuurlijk, maar na het toepassen van een effect (preview etc ging goed) Bij het toepassen zei photoshop ineens van Adobe Photoshop CC werkt niet meer. Ik heb al veel research gedaan maaar nergens het origineke libiomp5ui.dll gevonden. De huidige die ik gebruik komt uit Adobe After Effects CC daarom denk ik dat het daar aan ligt. Maar ik kan NERGENS het originele 1043 mapje vinden voor Adobe Photoshop CC. Mijn oproep nu dus: Oplossing? Of als jij het 1043 mapje heb, alsjeblieft pak het in een .ZIP archief en stuur het?
Alvast bedankt!

(Alle software zijn legaal van de site gekocht)

Voor de mensen die gaan zeggen dat de plugin VOOR After Effects CC is, ik citeer dit van de Red Giant website:
Host Applications
PhotoLooks runs in Adobe Photoshop only and supports the following versions.

Adobe Photoshop CC, CS6, CS5.1, CS5
Adobe Lightroom 4, 3
Aperture 3.3.2 (note: not compatible with 3.4 or later)

Note that PhotoLooks does NOT support Photoshop Elements or other products that support the Photoshop plug-in specification.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan