Abonnement en smartphone?

Status
Niet open voor verdere reacties.

M2M3

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2012
Berichten
27
Hallo,

Ik was niet blij met T-Mobile, eindelijk afgelopen.

Ik ben dus opzoek naar een nieuw abonnement, eventueel met smartphone. (Galaxy S6 bijvoorbeeld)
Nieuwe modellen van andere merken ook interessant maar liever geen Apple.
Een leuk 'cadeau' bij een sim only is ook goed. (PS4 of zo)

Ik heb 150 a 200 belminuten nodig, SMS hoeft niet per se, 1000 - 2000 MB per maand.
Een abonnement voor 2 jaar is goed.

Wat is een goede deal?

Groeten,

M2M3
 
Nieuwe abonnement met een toestel als Samsung Galaxy S6 met alles wat jij wil moet je rekenen op € 40 - €60 per maand. Waarschijnlijk moet je ook eenmalig bijbetalen voor je telefoon.

Dit is verder niet echt een technische vraag. Mijn tip: Loop lekker verschillende winkels in en laat je adviseren over de verschillende mogelijkheden. Meer dan €20 p/m voor een telefoon vind ik zelf te veel, maar daar bestaan verschillende meningen over.
 
Ja, dat zag ik zelf al.
Als ik de Galaxy 6 Edge wil, begint het bij 40,- voor 2 jaar.

Zelf vind ik 25 euro per maand het maximum.
Winkels ga ik liever niet af, ik heb een enorme hekel aan de verkooptrucs die lui dan toepassen.
 
Ah mooi, dan zitten we meer op 1 lijn.

Twee redenen waarom je duur uit bent:
- Galaxy S6 is een heel duur toestel
- Telecomaanbeiders hebben de abonnementen in de afgelopen jaren veel duurder gemaakt.

Ik heb een sim-only abonnement bij Kpn (want Kpn heeft simpelweg het beste netwerk) + los toestel. Dat is een Nexus 5 + Kpn 200 minuten/sms + 1G data voor c.a. €20,-
Je zou zo iets kunnen overwegen, maar dan kijk je niet meer naar een S6.
 
Ja... dacht ik al.

Misschien moet ik mijn S3 maar eens laten oplappen, er zit een barst in het scherm.
Dan een SIM only tot er toestellen uitkomen die het geld wel waard zijn.
S6 Edge is leuk maar het geld niet waard. Een abo van 50 ballen vind ik de moeite niet waard...

Als iemand een interessante aanbieding heeft gezien hoor ik het toch nog graag.
 
Je zit niet toevallig met meerdere producten bij KPN ? Denk aan televisie, internet en telefoon......

Mijn zoon heeft een prachtige S5 Mini voor 22.50 per maand, 400 belminuten, onbeperkt sms en maar liefst 10.000 MB internet 4G
 
Nee, ik wou glasvezel van de KPN, omdat ik toch een glasvezel modem in de gangkast heb.
Maar het bleek dat de KPN slechts 8 Mb/sec kon leveren zonder glasvezel.
Aangezien alleen Telfort voor een zeer hoog bedrag glasvezel kon leveren nadat ze XMS internet hadden overgenomen ben ik maar naar Ziggo gegaan voor een alles in een pakket.
Dat bevalt goed maar ze hebben helaas geen interessante GSM deals.

S5 Mini klinkt redelijk, heeft een waarde van minimaal 270 euro.
Ik zoek een iets grotere smartphone, heb nogal grote handen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan