MP4 PHILIPS GOGEAR vibe

Status
Niet open voor verdere reacties.

fritzthefox

Gebruiker
Lid geworden
1 apr 2011
Berichten
137
onlangs heb ik me een PHILIPS GOGEAR vibe vMP4 aangeschaft.
Het lukt me maar niet om de geluidsterkte vast te zetten,iedere keer ik mijn contact van mijn auto uit doe om later weer op te starten staat mijn geluidssterkte weer laag
ik heb al de handleiding gedownload maar begrijp er niets van wat ik juist moet doen
alle hulp zou van harte welkom zijn
 
ik begrijp niet hoe ik de geluidssterkte kan vastzetten op een bepaalde sterkte zodat die altijd even luid is als ik mijn mp4 terug aansteek??:eek:
 
Om de volume-instellingen te sluiten,
selecteert u [Nee] en drukt u op om te bevestigen. »
Het afspelen wordt hervat met het vorige volumeniveau.

Die regel bedoelde ik, dat wil/werkt niet?
 
op blz 8 zie ik dit staan

8
Mapweergave
Ga naar
om mediabestanden weer te geven
en af te spelen vanuit de mediabibliotheek op
de speler.
 
heb blz 8 nu gevonden maar snap er nog niets van,ben echt een leek op dit gebied
zou het mogelijk zijn om in een stappenplan uit te leggen wat ik allemaal moet doen om mijn volumeregeling vast te zetten???
 
De opmerking 'het volume wordt hervat met het vorige nivo' - gaat volgens mij niet over terugkeren naar eenzelfde volume na uitschakelen. (maar over een volume-demping na 20 uur gebruik). Als dit niet gebeurt, kun je er niks aan doen. Het is een functionaliteit die sommige apparaten hebben, en andere niet.

Hoe krijgt die Philips stroom? via een 'sigaretten-plug naar USB adapter'? En je hebt 'm op de autoradio aangesloten? Hoe?
 
"naast de sigaretten-plug" - daarmee bedoel je een aparte USB/voedings poort in de auto? Je zou die Philips aan kunnen laten staan, als je 'm aansluit met een voedingsdraad waar altijd spanning op staat. Zoveel verbruikt dat niet in stand-by. Doet de sigaretten-plug het wanneer de sleutel uit het contact is? Dan kun je met bovengenoemd adapter werken.

Je kunt ook nog kijken of er nieuwe firmware is verschenen voor je speler, waarin ze je probleem hebben aangepakt. In die gebruiksaanwijzing staat iets over software waarmee dat kan (pag. 23)
 
ben echt een leek op alle gebied,heb geprobeerd om nieuwe firmware te downloaden maar het lukt me niet :eek:
 
Misschien heb je de laatste al.. En m'n stroom idee?
 
het lukt maar niet?zal moeten voortdoen zoals voorheen,ieder keer terug luider zetten :-(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan