iPhone aan Macbook air aansluiten geeft problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vlaardingen75

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2015
Berichten
13
Hallo,

Ik heb een vreemd probleem waar ik niets van terug kan vinden op dit forum.

Sinds oktober 2014 jaar ik een Macbook air 13″. Ik ben gewend dat ik mijn iPhone kan opladen aan mijn MacBook. Echter, wanneer ik mijn iphone wil opladen aan de macbook air, lukt dit doorgaans niets. De iphone blijft steeds opnieuw contact maken en weer verbreken, 4 – 5 keer per seconden laad hij op en dan weer niet, hij blijft maar trillen.

Ik zal eerste ven zeggen wat ik allemaal al heb geprobeerd.

  1. andere iPhone en iPad aansluiten geeft het zelfde probleem
  2. andere kabeltjes geprobeerd geeft het zelfde probleem
  3. ander usb poorten geprobeerd geeft het zelfde probleem
  4. Macbook aan netstroom en zonder netstroom geeft het zelfde probleem
  5. en alle combinaties met bovenstaande punten geprobeerd en geeft nog steeds het zelfde probleem


Blijkbaar ligt dit dus aan mijn Macbook. Heeft iemand een idee wat er mis is?

Bij voorbaat dank.

Daniel
 
Zijn de kabels die je gebruikt wel Origineel Apple?
 
Deed die het eerst wel? Het kan er ook aan liggen dat de USB poorten niet genoeg stroom kunnen geven.
 
Zijn de kabels die je gebruikt wel Origineel Apple?

Dit was denk ik inderdaad het probleem. Heb meerdere kabeltjes geprobeerd en nu eentje net uit het doosje van m'n iphone gehaald en nu werkt het dus wel. Waar zit het verschil in vraag ik me dan af!

Maar bedankt voor de tip!

Deed die het eerst wel? Het kan er ook aan liggen dat de USB poorten niet genoeg stroom kunnen geven.

Probleem opgelost. Dank je!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gebruik liever alleen originele kabels. Namaak kabels* gaan vaak stuk, zijn van veel slechtere kwaliteit en kunnen kortsluiting veroorzaken.


*Ik heb het dan over kabels die lijken op de originele Lightning kabel van Apple.

Kabels van van andere merken kunnen ook gebruikt zijn mits ze een "Made for iPhone" label hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan