Problemen met mijn muziek

Status
Niet open voor verdere reacties.

keukenrol

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 apr 2015
Berichten
2
Hallo,
Als je je muziek opent (met de mp3 speler van je smartphone)
krijg je er een plaatje bij. Maar ik krijg er dus willekeurige plaatjes. Ik heb bijvoorbeeld bij de helft van mijn liedjes een plaatje van mijn wiskunde huiswerk. En ik heb pas geleden een liedje van Demi Lovato en Ariana Grande gedownload en nu heb ik bij alle liedjes die ik erna heb gedownload een foto van Demi en Ariana Nou vroeg ik me af of je dit kunt wijzigen of dat dit gewoon puur van je telefoon afhangt.
Ik heb een Samsung Galaxy S2.
Mvg Keukenrol.:d
 
Ik heb dit ook, je hebt in een map verschillende nummers en dan pakt hij de cover van een willekeurig nummer die hij bij bijna alle nummers in deze map gaat gebruiken.
Ik heb alle nummers gesorteerd in mappen met de letter A t/m Z, dus ik zie bij alle nummers met de A een bepaald plaatje, bij alle nummers met de B ook weer een bepaalde, etc. Als je dit dus niet wilt zal je met een programma op je pc/laptop de covers van alle nummers moeten verwijderen (albumhoes)

Mvg gast0505
 
Hallo,

Ik gebruik hiervoor Mp3Tag: KLIK
Zodra je het programma geopend hebt voeg je de map toe waar je muziek staat. Dit doe je met deze knop: helpmij1.png

Hij zal nu de map lezen. Zodra hij hier klaar mee is selecteer je alles met CTRL+A. Klik nu met de rechtermuisknop en klik op 'Tags...' helpmij1.png

Nu opent er een venster. Klik in dit venster op de volgende knop: helpmij1.png

Klik nu op ok. Mp3tag zal nu de mp3 bestanden opnieuw schrijven. Dit kan een tijdje duren. Zodra dit klaar is moeten alle covers verwijderd zijn.
Ik hoor het wel als er iets onduidelijk is of niet lukt;)

gast0505
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan