verandering beeld bij afspelen films via firefox chrome of netflix

Status
Niet open voor verdere reacties.

gupp

Gebruiker
Lid geworden
4 jun 2015
Berichten
20
Hallo zit met lastig dilemma omtrend afspelen van films.
tis beetje lastig uit te leggen maar zal proberen zo goed mogelijk te doen
enige tijd geleden kon ik een film of muziek concert bij youtube kijkenen full scherm ging perfect op me flatline tv nu is het raarste nadat ik popcorntime uitgeprobeerd heb en verwijderd,dag erna netflix genomen
in verhouding is alles nog full schreen kwa plaatjes en titiles alleen film ga kijken is deze small en breed echt small lijkt erop er in de instelling ergens wat veranderd is want zowel in firefox als chrome en de app van netflix.
eh ja waar zit hem hier nu de truuk wat is er verander ,jammer genoeg kan ik systeem herstel doen krijg deze ook niet op de 1 of andere manier
zou graag weer films in normaal full screen willen kijken ipv zohn half breedbeeld dan is er geen bovenkant en geen onderkant beetje afgezaagd kijken .
wat is verwijderd popcorntime vlc player en codecs
hoop jullie antwooord hebben dit weer terug krijg
 
kun je rechtsklik op de video, en dan videoformaat kiezen? bijvoorbeeld, 'fit to uniform'
 
hoi hoi sorry voor late reactie.
Nee jammer genoeg wil dat ook zelfs bij youtube niet
krijg indruk aantal dingen zijn verdwenen al weet ik niet wat.
moest wel siloverlight installeren voor netflix zou het daarmee te maken kunne hebben?
ergens is er wat veranderd in video gedeelte
wat is de reden dat alleen films in afgekapt breedbeeld laat zien ,alles na gepluist
jammer genoeg werkt netflix ook nie tzo als het hoort ga ook gauw proef opzeggen.
hoop jullie antwoord hebben
 
nog aantal dingetjes na gekeken en pc laten herstellen wardoor deze weer op windows 8 uit kwam
firefox opnieuw geinstalleerd windowsmediaplayer 10 of 11 geactiveerd hier is het beeld wel schermvullend
jammer genoeg blijf het probleem in explorer en firefox hetzelfde ook in netflix geen schermvullend beeld alleen maar smal breedbeeld.
ook via amd vision engine control zender instellingen na gelopen en op schermvullend gezet ipv van automatisch geen verschil.
heb wel silverlight plugin geinstalleerd.
Zit hem in de streaming ergens.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan