Edit post ziet er warrig uit...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Venga

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2014
Berichten
890
Hallo mensen,

Ik ben bezig met het opzetten van m'n eigen forum, maar de 'edit post' ziet er een beetje warrig uit...

Knipsel.jpg

Wat doe ik daar aan?

Alvast bedankt,
Venga.
 
en wij moeten maar raden hoe en wat. Waar je het thema hebt (hosting of zelf), wat voor een thema het is, welk software je gebruikt, etc. etc
Mijn glazen bol werkt momenteel door het warme weer niet.
 
Sorry, sorry! :eek:

vBulletin 4.2.2 - eigen host (hostinger) - Metro theme (PixelGoose) -> van ThemeForest
 
Nee van *knip*
 
Laatst bewerkt door een moderator:
:eek:

Tja, dan help ik je niet verder. De naam zegt het al hè en Themeforest maakt ze en dus moet je er gewoon voor betalen.
Zie de website http://themeforest.net/user/PixelGoose/portfolio

Nu hebben de makers niet de inkomsten van het thema en jij hebt een illegaal thema.

Sorry.
 
Laatst bewerkt:
Koop gewoon die theme, of gebruik een standaard theme.

Ziet eruit als een height die niet ok is in de CSS, of een clear die ergens niet goed is.
 
Enig idee waar ik moet zoeken? En dat thema kopen is geen optie aangezien ik geen inkomen heb :D
 
En dan download je het gewoon ergens vandaag?

Heb je wel enig idee dat de css zo is gemaakt dat je het niet kan veranderen als je het thema niet koopt maar ergens vandaag plukt (in de meeste gevallen)?
Dit maken ze dus juist zo zodat mensen zoals jij er geen misbruik van kunnen maken.

Ik vind dit werkelijk not done. En dan nog doodleuk zeggen dat het voor jou geen optie is om het te kopen.
Neem een standaard theme en verander die naar eigen wens.

Zou wat zijn: ik heb geen inkomen dus jat ik mijn brood en vlees wel uit de supermarkt.
 
Laatst bewerkt:
Enig idee waar ik moet zoeken? En dat thema kopen is geen optie aangezien ik geen inkomen heb :D

Sparen, en neem het standaard theme, of ga zelf eentje ontwikkelen?
 
Prima.
Succes! :)
 
Ctrl+F5 helpt vaak. Ook kan je een achtervoegsel aan je CSS hangen, die je na elke wijziging veranderd.
style.css?version=1.0.0
 
Ook kan je een achtervoegsel aan je CSS hangen, die je na elke wijziging veranderd.

Dat zou ik alleen doen wanneer de code naar productie gaat, op ontwikkel gewoon CTRL+F5 aanleren en zodra je het live gaat zetten die suffix toevoegen en eventueel ophogen. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan