CTB-Locker...

Status
Niet open voor verdere reacties.

dusbaba

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2012
Berichten
132
Een vriendin heeft te maken met dit virus (zie foto). Op dat moment van besmetting was haar externe Harddisk aangesloten waardoor deze bestanden ook versleuteld zijn.
Ik heb hier op forum al gelezen dat dit praktisch niet te herstellen is.... Het ging hier wel om oude topics dus misschien is het nu wel al te verhelpen?
PC zelf is niet zo belangrijk maar op harddisk staat voor haar heel belangrijke documenten.
Iemand hier ervaring met dit vervelend virus en of dit nu al op te lossen is?
CTB-locker.jpg
 
Nope, niet te fixen. Als je een back-up hebt die terugzetten, anders betalen.
 
Ze zou wel willen betalen maar wat denk je nu zelf.... zouden die oplichters het dan wel vrij geven...?
 
99,99% krijgt gewoon de decrypt key, maar je moet wel binnen de tijd betalen en het programma NIET verwijderen totdat alles is gedecrypt.
Ik zou naderhand even heel windows herinstalleren, voor de zekerheid!
 
bekijk deze video op youtube hoe je CTB locker verwijderd en je bestanden terug krijgt , ik weet niet of dit zal helpen maar proberen is het waard en zeker nooit betalen aub!:shocked:
 
hallo kan mij iemand uitleggen wat de incubatie tij is van virus interim Justitia mail die ik geopend heb .tot nu toe vier uur geleden heb ik nog niks gemerkt kan dat nog gebeuren ? gr guus
 
hallo kan mij iemand uitleggen wat de incubatie tij is van virus interim Justitia mail die ik geopend heb .tot nu toe vier uur geleden heb ik nog niks gemerkt kan dat nog gebeuren ? gr guus

je bedoelt "intrum justitia mail virus " ?
 
download malwarebytes anti-malware en installeer de gratis versie niet de 30 dagen durende pro versie , update en scan je pc ermee ...
wat betreft de incubatie van die virus is onbekend voor me momenteel ....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan