Geen Internet na opstarten PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gillian

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 dec 2000
Berichten
1.213
Als ik mijn PC opstart heb ik de laatste tijd het probleem dat ik geen internet verbinding heb.
Rechtsonder staat dan bij het icoontje een rood kruis klik ik daar op krijg ik een venster (zie bijlage).
Klik ik op optie een dan zoekt het verbinding en dan verschijnt er rechtsonder in het icoontje een geel driehoek open ik dan Internet Explorer dan doet internet het en het gele icoon verdwijnt.
Maar regelmatig zie ik dat er rechtsonder weer dat gele icoontje staan hoewel ik gewoon internet heb. Verder werkt alles gewoon
Klik ik op optie twee dan word er verbinding gezocht en krijg ik daarna het rechtervenster te zien.
Doe ik na het opstarten niets en wacht dan krijg ik na enkele minuten weer gewoon verbinding
Waar ik voorheen gewoon meteen op internet kon
Mijn verbinding loopt via het modem naar een router beide hebben de nieuwste driverupdates en ook de Realtek PCIe GBE Family Controller is voorzien van de laatste stuurprogramma`s
Ik gebruik Win7 Home Premium 64bits Het modem is van UPC Cisco EPC3925 en de router een Sitecom WLR-4000v1 001
FOUT 1.JPG
 
Gillian,

Waarschijnlijk is hij volgens Windows wel up-to-date ja, maar het is niet onverstandig om toch de laatste versie binnen te halen die de fabrikant van jouw moederbord voorschrijft. Wat is jouw model moederbord? Hij geeft niet voor niets aan dat het aan het stuurprogramma ligt.

Met vriendelijke groet,

Koffiewafel
 
MOEDERBORD Asus P8H61 PRO B3 iH61, SATA600, GLAN, USB3.0

ik heb deze nieuwste van de Asus site gehaald
Realtek LAN Driver V6.250.908.2011 for Windows Vista Realtek LAN Driver V7.52.203.2012 for Windows Win7 32bit & Win7 64bit---(WHQL).
Realtek LAN Driver V5.792.1208.2011 for Windows XP 32bit & XP 64bit---(WHQL).

Met dit programma de drivers verwijderd en toen weer opnieuw geinstaleerd
 
Laatst bewerkt:
heb de pc enkele keren opnieuw opgestart en heb nu bijna meteen internet vermoedelijk is het nu opgelost ik wacht 2 dagen met sluiten even afwachten of alles zo blijft

maar in iedergeval alvast bedankt
 
ondanks dat er af en toe nog een geel driehoek staat heb ik gewoon internet dus ik vermoed dat alles weer werkt zoals het moet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan