Problemen met mijn mp 3 speler

Status
Niet open voor verdere reacties.

drive

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Berichten
788
Ik heb een Philips GoGear SA5245 en daar had ik ca. 900 platen op staan. Een paar jaar geleden waren ze opeens "verdwenen". Nu wil ik hem opnieuw gaan gebruiken, en ik heb er nog maar 1 plaat op gezet, om te kijken of het lukt. Dat is goed gegaan, die staat erop. Nu wilde ik bij de opslag kijken hoeveel ruimte ik nog over heb.

Dat zijn de volgende gegevens:

De capaciteit is 3740 MB
Er is nog 379 MB vrij
De firmware versie is 16.6.50.0

Ik heb het al terug gezet naar de fabrieksinstellingen, maar bovenstaande gegevens zijn nog steeds van kracht. Ook staat mijn plaatje er nog op. Hoe kan ik weer ruimte vrijmaken?
 
Aansluiten op computer en formatteren? Wel vreemd dat de muziek opeens verdwenen was.
 
Misschien staan de oude muziekbestanden aangevinkt als "verborgen". (?)
 
Als ik hem aansluit op de computer krijg ik de melding: do not disconnect!

Dat staat op mijn mp3 speler.


Waar kan ik dat zien?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als ik hem aansluit op de computer krijg ik de melding: do not disconnect!

Dat staat op mijn mp3 speler.

Dat betekent dus dat je hem niet moet afkoppelen :)

Als je hem hebt aangesloten, zie je 'm dan niet in Verkenner of Finder? (afhankelijk van of je Windows of Mac OS X gebruikt)
 
Ja ik kan hem wel zien in de verkenner. Maar als ik op een map druk van de speler, is alles leeg. En nu staat op mijn speler: OK to disconnect.
 
Als ik op eigenschappen druk van de speler, dan krijg ik te zien:

Dit apparaat start niet (code 10).
Het proces dat als host fungeert voor het stuurprogramma van dit apparaat is beëindigd.

Wat moet ik nu doen en hoe moet ik formatteren?
 
In Verkenner ga je naar 'Computer'. Daar zie je als het goed is je MP3 speler staan. Klik erop met je rechtermuisknop, selecteer 'Formatteren'. Kies de gewenste opties en zorg ervoor dat 'Snel formatteren' is ingeschakeld.

Als het goed is, is 'ie dan geformatteerd.

Succes :thumb:
 
Waar kan ik dat zien?

Mp3-speler inpluggen, verkenner openen.

Linksboven staat "Organiseren", dan "Map en zoekopties" aanklikken. Vervolgens "Weergave". Beetje naar beneden gaan en dan "Verborgen mappen, bestanden en stations weergeven" (tijdelijk) aanvinken.
 
Als ik dat wil doen, dan reageert de computer niet meer. Als ik dan de verkenner wil sluiten, dan krijg ik eerst heel even een paars scherm te zien, om vervolgens naar je bureaublad te gaan.


Ik heb gevonden hoe ik de verborgen mappen moet weergeven, maar als ik dat open, dan krijg ik de melding dat mijn speler "leeg" is. Maar dat kan dus helemaal niet. Hoe kan het anders dat mijn schijfruimte heel beperkt is?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als ik op eigenschappen druk van de speler, dan krijg ik te zien:

Dit apparaat start niet (code 10).
Het proces dat als host fungeert voor het stuurprogramma van dit apparaat is beëindigd

Daar zal de fout wel ergens zitten. Ik heb zelf een andere mp3-speler en heb daar ook wel eens last mee gehad. Daarom heb ik maar een suggestie gedaan.

Het woord ""leeg" in de verkenner begrijp ik ook niet. Er staat toch "Verwisselbare schijf F" of zo? En het was je toch gelukt om er een nieuw muziekbestand op te zetten? Zie je dat dan ook niet?

Kijk ook eens bij de "Services". (Intypen in het zoekvakje bij de Startknop, als je Windows 7 hebt) en kijk of 'CT Device Query Service' op automatisch staat en ingeschakeld is.
 
Berichten samengevoegd en onnodige quotes verwijderd.
 
Ja, de toegevoegde plaat kan ik wel zien.

Wij hebben windows 8.
 
Nog steeds doet die het niet. Mijn speler zie ik ook niet meer in de verkenner staan. :evil:
 
Het is nog steeds niet opgelost. Kan niemand me verder helpen? Please?????
 
Dat gaf je al op in startpost maar dat komt niet overeen met de gevonde bij Philips gevonden via dat type.

Zoek zelf eens op die site en is er geen optie om naar de fabrieksinstellingen te gaan?
 
Dat heb ik al geprobeerd, maar dat lukt niet. Als ik bevestig dat ik de fabrieksinstellingen wil hebben, gebeurt er niets.
 
Antwoord over de firmware niet gezien en hoe staat dat ding in schijfbeheer, maak screenshots die je via Paint en Tinypics je hier neer kunt zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan