minecraft multiplayer crasht

Status
Niet open voor verdere reacties.

bastiaanmoes

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 jul 2015
Berichten
1
hallo

ik heb minecraft gekocht en er een hele tijd plezier van gehad. alles werkte prima (ja ook multiplayer) maar toen ik laatst op multiplayer klikte crashte mijn minecraft. nu nog steeds. alles doet het prima en singelplayer werkt gewoon goed maar als ik op multiplayer klik (en niet eens een server probeer te joinen) krijg ik minecraft crash reporter. ik heb al op internet naar een oplossing gezocht maar kon die helaas niet vinden. ik heb zelfs minecraft verwijdert en opnieuw gedownload maar dat hielp ook niet. mijn broertje kan wel gewoon op multiplayer (niet op dezelfde laptop) ik ben echt ten einde raad.

ik speel minecraft niet illegaal op een windows toshiba laptop is dat nodig te weten. kan iemand mij helpen?
 
Laatst bewerkt:
Welke toshiba laptop, versie minecraft? Met minecraft verwijderen, ook de appdata gedaan? De launcher is eingelijk gewoon een kickstarter en bevat niet je spel.
 
@pcexpert Hij kan wel in singleplayer dus de game is al wel gedownload...

Mvg

@bastiaanmoes
Minecraft verweideren en de file ook. Ga naar Downloads> Typ in: %appdata% > Verweider het mapje "Minecraft" En probeer dan nog eens opnieuw te instaleren.

Mvg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan