Dashcam

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jessehuta

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2013
Berichten
167
Goedenavond, ik heb vanmiddag mijn nieuwe dashcam binnengekregen (Transcend Drivepro 220) een mooi apparaat!
Nu heb ik een stukje gereden en heb ik het filmpje van 3 minuten naar mijn computer toegehaald, 281mb!! Voor een filmpje van 3 minuten, mijn vraag is of dit normaal is? Ik krijg via Whatsapp wel eens filmpjes van 3 minuten toegestuurd maar die zijn maar een paar mb, hoe kan het dan dat mijn dashcam voor 100den mb's in 3 minuten filmt? En kan ik dit veranderen? Het is namelijk heel onhandig dat die filmpjes zo groot zijn omdat ik ze af en toe wel eens op Facebook wil zetten, ik film in 1070 full hd ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft? Ik wil ook weer niet in een te lage resolutie filmen omdat ik voor eventuele ongelukken wel details op beeld wil hebben. Iemand die mij kan helpen? Ik Googelde al en ik kwam het programma Movavia Video Converter tegen, een mooi programma die het filmpje kleiner maakt maar er wordt reclame vertoond weet iemand ook een ander programma zonder recame? Alvast bedankt
 
ik film in 1070 full hd ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft? Ik wil ook weer niet in een te lage resolutie filmen omdat ik voor eventuele ongelukken wel details op beeld wil hebben.
je geeft zelf het antwoord al en daar zal je tussen moeten kiezen, (1070 zal 1080 zijn)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan