Adobe Reader 11/ Adobe Acrobat XI werken niet meer na installatie Windows 10

• Onderwerp starter Onderwerp starter pdka
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

pdka

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2002
Ik heb Windows 10 geïnstalleerd en nu kan ik Abode Reader 11 en Adobe Acrobat XI niet meer gebruiken. Ik krijg bij beide programma's bij het opstarten de melding : "Kan het bestand <pad naar .exe> niet vinden". De exe-bestanden staan wel in Program Files. Ik heb Adobe Reader opnieuw geïnstalleerd, maar het probleem blijft bestaan. Iemand een oplossing?

Hallo Pdka. Ik zou je willen adviseren om eerst eens bij Programma en onderdelen te gaan kijken.

Vermoedelijk heb je nog deze erop staan 11.02.12 nederlands.

Gooi die er maar eens af. Aanklikken en (verwijderen)

Dan ga eens naar hier toe. Klik

Daar zie je dan een scherm. Let op vink die MCAfee uit die wil je niet hebben.

Installeer vervolgens de nieuwste reader. Neem de tijd. 48,4 MB groot.

Later ga je weer terug naar Programma en onderdelen.

Als het goed is heb je nu de nieuwste Reader. 2015.007.20033.

Dit zou het moeten zijn Succes.

Bedankt voor je reactie. Ik had de oude versie van Adobe Reader al verwijderd (met Revo Uninstaller) en de nieuwe geïnstalleerd. Ik heb het nog een keer geprobeerd, maar ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding en kan de Reader niet gebruiken.

Wel heel vreemd dan is er iets anders aan de hand. Ik heb namelijk wel kunnen installeren. Heb ook net windows 10.

Je zou het hier eens kunnen proberen hoe het nu zit. (doorlopen)

https://helpx.adobe.com/nl/acrobat/kb/troubleshoot-reader-installation-windows.html

Wellicht weet iemand anders dan wel het achter liggende probleem. :P

Schakel eens even je antivirus uit. En dan weer in. Hoeveel heb je er geinstalleerd. Dat kan tot conflicten lijden.

Javascript enz enz.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je reactie. Ik heb ESET Smart Security en Malwarebytes Anti-Malware geïnstalleerd. Beide tijdelijk uitgezet, maar dat zet ook geen zoden aan de dijk. Ik zal eens kijken naar je link.

Dat zou het toch moeten oplossen. Misschien moeten we, als dat dan niet helpt iets anders verzinnen. Laat maar weer horen. Er zijn mee helpers hier he.

Dus wacht dan rustig af. Ik ga zo kermis vieren. :D animaatjes-bier-23302.gif

Laatst bewerkt:
Eureka! Ik heb het probleem kunnen oplossen door een nieuwe versie van AVG PC TuneUp (2015) te installeren en vervolgens AVG 1-Klik Onderhoud uit te voeren. Daarna kon ik Adobe Acrobat Reader DC gebruiken

He top. :thumb: Waarschijnlijk is dat het probleem geweest dat er ergens iets in de weg zat die het e.e.a. blokkeerde. Ik ga verder met animaatjes-bier-23302.gif Goed weekend.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan