Waarom moet dat zo ?? ( van Microsoft NIET fairplay is dat ! ) ..

Status
Niet open voor verdere reacties.

ROYONIX

Banned
Lid geworden
14 apr 2011
Berichten
4.636
Beste helpers en beste mensen !

Vanochtend via NOD32 kreeg ik te zien dat, mijn systeem bijgewerkt zal moeten zijn en dat onderweg updates zijn ze,
dit is op zich natuurlijk oke en benodigde updates heb ik altijd toegestaan, overbodige heb ik geweigerd enz..
NU bij NOD32 is te zien ( kijk onder plaatje ! ) helemaal onderaan dat windows 10 zal moeten geïnstalleerd worden of systeem naar windows 10 bijgewerkt zal moeten worden enz..
Ik werkt met eigen origin. licentie van windows 7 ult. 64 bit en wil ik mijn systeem niet vervuilen met die zooitje van W10 dus ...
Heb ik gelijk naar standaard windows updates gegaan en op updates gedrukt, na minuut of twee kreeg ik te zien inderdaad dat die updates te voorschijn kwamen ze, interessant is dat nu bij windows updates deze update over windows 10 NIET te zien is ..zodat ik betreffende weigeren of blokkeren kan ...
Vraag ik me af nu, zijn wij VERPLICHT eigen bestaande systeem veranderen of bijwerken met die zooitje van windows 10 ??? anders lukt me niet achter-komen welke update is dat zodat ik die weg-gooien of blokkeren of weigeren kan ..

ScreenShot008.jpg ScreenShot010.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik kreeg vanmorgen dezelfde melding van NOD32.
Via NOD naar de update gegaan en bij mij was windows 10 een optionele update en die kon ik dus aanvinken,Staat hij bij jou dan ook niet bij optionele updates.
misschien eens kijken bij optioneel?
 
:confused: Nee foxxxie dit is ook wat ik vreemd vind' bij optionele updates is ook niet aanwezig ....

Alle updates heb ik geïnstalleerd, omdat ook nergens ( behalve bij NOD32 dus was ) die W10 optionele update aanwezig is, i.v.m. W10 merk ik geen veranderingen nu
maar ook na installatie bij NOD32 zie ik niet meer dat die optionele w10 update aanwezig is ...
Ik wil namelijk mijn geldige w7 ul 64 bit systeem niet met W10 veranderen en upgraden of zo, dit zal als maar zover komt op een andere aparte systeem moeten gebeuren ...
 
Dat is inderdaad wel heel vreemd,en tevens begrijp ik dat je je windows7 wilt houden heb hier ook de pc met windows 7 ultimate draaien en wil zo en zo nog geen 10.
Wat ik dan nog vreemder vindt is dat jij bij je updates dus niet die windows 10 ziet.....
Ik hoop dat als je de updates gaat instaleren dat hij dan niet je instal van 10 gaat booten,enige wat ik kan doen is duimen dat hij dat dus niet gaat doen bij je ...
 
:confused: Tot nu toe merk ik geen veranderingen, en ook bij geïnstalleerde updates zie ik niets dat i.v.m. W10 geïnstalleerd is dit is me nu ook zooo verwarrend geworden dat ik zelf van de wereld ben en snap ik niet op dit moment deze situatie ....
Natuurlijk dat ik zelf absoluut op mij eigen systeem windows 10 NIET hebben wil, en dit mag niet gebeuren, ik heb genoeg ooit deze parel van windows betaald ( TE-veel dus ) en wil ik niet met die dwang-updates die veranderen of vervuilen of zo ...
Zoals ik eens onlangs verteld heb windows 10 moet ( als maar zover komt ! ) bij mij puur op een aparte systeem komen ...enz..
 
Vraag ik me af nu, zijn wij VERPLICHT eigen bestaande systeem veranderen of bijwerken met die xxxxx van windows 10 ???

Je pc is niet van jezelf als je Windows gebruikt, dat is al jaren en jaren zo.
Windows verplicht je altijd al om dingen te doen .
Kom je daar nu opeens achter?

Jouw systeem is niet van jou ;)
 
Jongens ik weet dat upgrade gratis is, maar op die manier iedereen moet toch later ( na een jaar ongv. dus en dat is wel zo ! ) licentie opnieuw betalen en zo elke half jaar of elke jaar opnieuw dus..
Vraag ik me af waarom is dan niet beter licentie apart kopen, en als schone pure installatie gebruiken ?? dat word sowieso later wel mogelijk ondanks zogenaamde windows 10 abonnementsstructuur voor nieuwe producten of updates dat ze moeten sowieso regelmatig betaald worden ..:)

Femke ....achh natuurlijk weet dat i.v.m. systeem en licentie enz.. maar dat was met PC systemen eeuwen altijd zo, privacy bestaat niet onze voorouders hadden ze ook altijd over toch ..
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan