Printproblemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hybgonny

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2006
Berichten
9
Mijn printer kan niet worden bereikt met Windows 10 - Ik heb een Lexmar X1155, en deze heeft geen driver meer online voor Windows 10 - loopt tot Win Vista geloof ik. Er staat een uitleg in het Engels maar ik kan er niet uit wijs worden of ik met een andere truc de zaak weer aan de gang krijg. Met Windows 7 heb ik het destijds wel voor elkaar gekregen. Iemand een idee hoe dit op te lossen is zonder dat ik nu a la minute aan een nieuwe printer moet
 
in de lijst van compatibele printers met win 10 staat de X1155 niet vermeld .... pech dus.
 
probeer de vista drivers eens in compatibilitymode te installeren.
Of de algemene printerdrivers van lexmark proberen, werkt dit niet dan is het over en uit met de support.
 
Bij Win 7 was het ook al het geval, alleen toen was er toch een andere optie.
Ik weet alleen niet meer wat. Hij ziet de printer wel staan bij apparaten, maar er wordt niet geprint helaas
Ik ga je tips uitproberen thnx
 
Hij doet het weer - en op de bestaande driver, ik las ergens iets van iemand die problemen had met de usb poorten achter op de printer. Ik heb de kabel er aan de voorkant in gedaan, en op 1 van de USB poorten doet hij het weer. En als ik bij de instellingen de usb poort verander niet. Nou ja dan de kabel er maar voor in en de instellingen gelaten voor wat ze waren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan