Muis doet wel heeeel raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

qwertytoetsen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 aug 2015
Berichten
3
Hallo,

Wie heeft dit eerder meegemaakt of weet de oplossing.

Mijn muis opent een folder als ik hem alleen aanklik.
Nu dacht ik dat het probleem verholpen wordt door bij mapopties het op "openen bij dubbelklikken" te zetten.
Maar dat helpt niet.
Als ik een naam van een liedje wil wijzigen speelt hij het meteen af en kan dus geen naam wijzigen. Ook al probeer ik voorrzichtig te klikken met rechts.
Wanneer ik ergens een vinkje wil zetten, moet ik 10 keer klikken voordat het vinkje er echt blijft staan.

Super irritant en ik kom er niet achter hoe dit op te lossen.
 
Regelmatiger eten geven:(

Nee, heb je nog ergens een andere muis liggen of te lenen.
Je begrijpt het al. Als die het goed doet ligt het aan de muis.

Doet hij het niet goed, zou ik de drivers proberen te updaten of opnieuw er op te zetten.
Succes er mee
 
Bedankt voor je hulp, probleem opgelost door andere muis.

Dacht echt dat het softwarematig zou zijn en alles al geprobeerd, tot virusscanner toe.
 
Hallo

Mits de vraag nog niet als opgelost staat , en deze site door veel mensen gebruikt wordt om iets op te zoeken ....

Vermoedelijk kontaktdender in de schakelaartjes ...

Slijtage door ouderdom of vervuiling (stof , etc ...)

Schakelaartjes kunnen uiteraard vervangen worden door nieuwe , maar of het sop de kolen waard is ???

Er worden diverse modellen gebruikt , maar dit komt veel voor bij de iets duurde types :

http://www.benl.ebay.be/itm/5Pcs-Mi...or-Mouse-YG-/111513114217?hash=item19f6b31669

Peter
 
Laatst bewerkt:
Super bedankt voor je hulp.

Ga meteen even kijken.
Kon niets meer aanraken, alles opende hij meteen en dan moet je engelengeduld hebben :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan