Systeemherstel schakelt niet meer in na install van AVG PC TuneUp

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Berichten
4.439
Systeem herstel schakelt uit na install van AVG PC TuneUp. In het kadertje van systeem beveiliging staat zoeken, Maar er gebeurt niets, je kan ook niets veranderen. Dit in Win 8.1 Pro maar ook in Win 7! Ik kan niet ontdekken wat ik in AVG moet veranderen, staat in Turbo mode. Daardoor veel uitgeschakeld maar zie de goeie er niet tussen. Iemand??:thumb:
 
AVG PC TuneUp. verwijder die rotsooi kan dat mee van progamma ?
 
Tsja, dergelijke programma's zetten allerlei "vertragende" services op Uitgeschakeld, incl. (waarschijnlijk) de VSS service die nodig is om Vorige Versies maar ook Systeemherstel mogelijk te maken. Zie (bijv.) deze link

Richt je dus daarop, mogelijk kom je het tegen. Ik zelf heb die TuneUp software niet op mijn pc, en als er problemen zijn dan is een van de eerste vragen die ik stel is of dergelijke software geïnstalleerd staat (denk ook aan Advanced Systemcare als alternatief voor TuneUp Utilities) en indien aanwezig is het het eerste wat ik per direct laat deïnstalleren, hopelijk nog met vooraf de mogelijkheid om alles waar die software met zijn handen aan geweest weer qua instellingen etc. terug te zetten naar het moment van vóór installatie/gebruik.

Tijs.
 
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/867385-Systeemherstel-schakelt-niet-meer-in-na-install-van-AVG-PC-TuneUp
Daar kun je verder gaan.
dubbel posten is niet toegestaan
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan