Problemen met snelkoppeling op bureaublad

Status
Niet open voor verdere reacties.

drive

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Berichten
788
Dit jaar april heb ik voor mijn verjaardag een Medisana Activity Tracker gehad. Die werkt prima hoor, maar daar gaat het nu niet om.
Ik wilde hem vanavond synchroniseren, maar opeens werkt de snelkoppeling hiervan niet op het bureaublad. Ik krijg de volgende melding te zien:

Het station of de netwerkverbinding waarnaar de snelkoppeling wijst is niet beschikbaar. Controleer of de schijf is geplaatst of dat de netwerkverbinding beschikbaar is, en probeer het vervolgens opnieuw.

De activity tracker is gewoon met de computer verbonden (hij wordt opgeladen) en ook heb ik gewoon internet.

Wat moet ik doen om hem te kunnen synchroniseren?
 
Hoi,
ga naar de map waar de software is geïnstalleerd en maak een nieuwe snelkoppeling aan.
 
Ik weet niet in welke map die aangemaakt is. Als ik hem ga opzoeken en ik klik erop, krijg ik dezelfde melding. Ik ben naar apparaatbeheer gegaan en heb er een printscreen van gemaakt.

Medisana.png

Het is ondertussen gelukt. Ik heb hem net bij toeval gevonden waar die stond en ik heb een nieuwe snelkoppeling gemaakt. Hij werkt weer. Bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan