Live mail werkt niet in W10

Status
Niet open voor verdere reacties.

metsu9

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2005
Berichten
52
Hallo,
ik heb de upgrade van W7 naar W10 gedaan, maar daarin wil Live mail niet meer openen. Overstappen op een ander emailprogramma is geen optie want ik heb in livemail archiefmappen van belangrijke mails gemaakt die ik niet kan missen. Het overzetten lukt ook niet zolang Live mail niet opent. Ik heb via het configuratiescherm al geprobeerd te repareren maar dat helpt niet.
 
Je hebt de upgrade gedaan, live mail opnieuw installeren, de oude mails etc kan je dan opnieuw importeren, de oude mail staat dan ergens in de map windows.old.
Wel de optie verborgen bestanden aanvinken.
 
opgelost

Heb Live Mail versie 2012 geinstalleerd en dat helpt! (zat nog op 2011). Hoewel je zou mogen verwachten dat de windows updates die och al zouden hebben bijgewerkt.
Wel lastig is dat de bovenbalk in Live Mail nu ontbreekt. Dus je - en het x-je om te minimaliseren en te sluiten
 
LIVE MAIL doet het niet in W10

Toch te vroeg gejuichd. Na het updaten naar livemail 2012 kon ik het een paar keer openen, maar nu blijft livemail toch steeds hangen. Ik constateer dat Livemail niet werkt op W10, in ieder geval niet bij mij. Het emailprogramma dat bij W10 zit vind ik geen alternatief voor Livemail omdat het mij veel beperkter lijkt. Bovendien zie ik nergens hoe ik daarin de serverinstellingen van mijn emailprovider moet instellen. Bij het instellen van de account wordt een microsoftpagina geopend waar je alleen maar een wachtwoord voor outlook kan instellen. Ik overweeg nu om W10 te de-installeren
 
Ik heb Live mail 2012 zonder enige problemen draaiend dus daar is het probleem niet. Ik zou de huidige installatie helemaal weghalen, met "Revo Uninstaller" zodat ook de register-inhoud verdwijnt en daarna opnieuw installeren.
Maar de nieuwe app werkt eigenlijk ook prima: gebruik "ander account" om bij alle instellingen te komen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan