wlidcli.ddl bestand ontbreekt

Status
Niet open voor verdere reacties.

metsu9

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2005
Berichten
52
Ik heb een update naar W10 ongedaan gemaakt omdat Livemail niet meer opende. Nu terug in W7 doet Livemail het daar ook niet meer. Ik krijg de melding dat het bestand wlidcli.ddl
ontbreekt. het programma opnieuw installeren gaat evenmin want dan geeft ie dezelfde melding. Wat is hier aan te doen?
 
Beste Edmoor, dat opnieuw installeren is huist wat niet gaat. Ik krijg steeds Error 0x80040609. Er wordt een registercleaning aanbevolen. Welke cleaningsoftware is goed en betrouwbaar?
 
Ik begreep dat het installeren van Windows Live Mail niet goed ging. Waar ik naar verwijs is de installatie van de Windows Live Essentials.
 
Beste Edmoor, misschien ben ik niet duidelijk. het opnieuw installeren van Windows Live Essentials wordt steeds afgebroken met Fout 0x80040609. En als ik de oude versie van Windows Live verwijder ben ik ook alle opgeslagen mails kwijt Tenminste dat neem ik aan. Het probleem waar het om ging is dat Windows Live Mail niet meer opent omdat zoals hij meldt wlidcli.ddl ontbreekt. Ik heb dat bestandje gedownload en toegevoegd, maar dat helpt niet. Ik weet niet hoe ik mijn gearchiveerde mail moet redden.
 
Ok, dan is nu in ieder geval duidelijk dat het gaat om de installatie van Windows Live Essentials die niet lukt en niet om een losse installatie van Windows Live Mail. Daarnaast voor de duidelijkheid, gaat om het .DLL of het .DDL bestand?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan