Corrupte foto's en video's

Status
Niet open voor verdere reacties.

BluetoothUSB

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2010
Berichten
869
Hallo helpmij'ers:

Ten eerste was ik een tijdje aan het twijfelen of mijn post wel in het goede topic zit, zo niet, mijn excuus daarvoor!

Goed nu mijn dilemma;

Tijdens mijn vakantie was ik met mijn onderwatercamera (een Aquapix w1024) een video aan het opnemen.
Hiervoor had ik al een aantal foto's en videos gemaakt en die kon ik op de camera en mijn computer prima terugkijken.
Na het opnemen van deze video keek ik hem terug, en halverwege gaf mijn camera aan: File error.
Omdat ik op dat moment geen SD-card reader oid had om de foto's te downloaden, ben ik doorgegaan met foto's maken en video's.
Bij elke foto (behalve de foto's van vóór de desbetreffende video) stond File error.

Thuis heb ik alle foto's gedownload, en halverwege het terugkijken van de video werkte hij niet meer. De foto's die ik daarna gemaakt heb waren ook corrupt.
Ik heb al meerdere tools een poging waard gegeven, maar zonder succes. In Photoshop krijg ik een foutmelding en Bridge crasht.
Als ik een corrupte foto of video in Kladblok open staat er: ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿ (etc.) De bestandsformaten zijn even groot als de wel werkende foto's/video's.
Ook staat er niets in de eigenschappen van de foto's/video's.

Het zijn een heel aantal foto's en het zou fijn zijn om deze te kunnen herstellen. Alleen ben ik bang dat er aan ÿÿÿ niet veel te herstellen valt. Maar misschien kent iemand een goed werkende tool, laat dat net de rede zijn waarom ik naar dir forum gegaan ben! :)
Gelukkig heb ik een aantal foto's met mijn telefoon gemaakt.

Ik hoor graag van jullie of jullie iets van een werkende oplossing hebben!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan