Nederlands ip-adres

Status
Niet open voor verdere reacties.

Calimero

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2010
Berichten
181
Ik ben woonachtig in het buitenland en zou soms graag een Nederlands ipadres willen.
Misschien kan iemand mij aan een Ned-ipadres helpen ( via proxyserver etc...)
Bijvoorbaat dank.
 
https://www.tunnelbear.com
deze gebruik ik om een engels ip adres te krijgen.
500 mb per maand gratis.
Anders een betaalde versie nemen.
Werkt perfect en makkelijk.
 
Tunnelbear voorziet alleen in Amerikaanse en Britse IP adressen helaas.
 
dan heb je de nieuwste versie nog niet.
hier beschikbaar:
ierland
verenigd koninkrijk
nederland
zweden
duitsland
frankrijk
zwitserland
italie
spanje
 
Top, prima tip dan. Al een poos niet gebruikt vandaar.....Ga gelijk eens met Netflix kijken.
 
Dank voor jullie suggesties. Als ik het goed heb moet je bij Tunnelbear het programma van ze installeren. Ik ben dan altijd een beetje op mijn hoede want je weet dan niet zeker wat dat programma allemaal doet op mijn pc...Misschien zit er wel (verborgen) spyware of zo iets dergelijks in ? of worden er andere niet gewenste toepassingen mee geinstalleerd ? Hoe zijn jullie ervaringen beste lezers ?

Mijn voorkeur gaat eigenlijk uit naar een handmatige configuratie in "Network and sharingcenter" van Windows 7. Voorheen heb ik bv wel eens gebruik gemaakt van "Securitykiss" en dat heeft een tijdje ook goed gewerkt, maar recentelijk heb ik dit nog eens toe willen passen, maar ik kreeg het maar niet voor elkaar. ..elke keer error 807 , 800 ,error x, error z...etc...

Misschien kan ik Tunnelbear ook zelf handmatig instellen in "Network and sharingcenter" van Windows 7 ? dus via >Set up a new connection or network...> etc.

Bijvoorbaat dank.
 
Laatst bewerkt:
als je bang bent voor spyware en dergelijke dan zou je eigenlijk helemaal niks op het grote www moeten doen.
Je gaat met je eigen ip adres ook overal heen, en wie weet wat microsoft allemaal van jou weet.

Tunnelbear draait hier al jaren en is voor mij het programma om een van op te zetten.
Maar de keus is aan jou.

Ik heb net even gekeken wat securitykiss is en dat is ook een programma wat je download en op je computer zet.
Wat is dan het probleem met tunnelbear denk ik dan.
 
Laatst bewerkt:
Dank voor je reactie. Ja , natuurlijk kan je spyware of andere trouble nooit 100% uitsluiten. Als jullie ervaring met Tunnelbear goed is en je hebt geen verdachte of bedenkelijke ervaringen gehad, dan zal het allemaal wel meevallen.

Overigens Securitykiss kan worden ingesteld met een programma, maar je kan het ook handmatig instellen in Network and sharingcenter win7. Dat laatste lijkt mij wel wat veiliger.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan