youtube video uploaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marcomellema

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2015
Berichten
22
hallo

ik heb laatst een video gemaakt van 6 minuten. maar als ik heb wil uploaden duurt dat maar liefst 5000 minuten.
ik heb mn laptop maar eens een nacht aangehad om de video te uploaden maar toen ik s' ochtends wakker werd stond hij nog steeds op 0%
kan iemand mij helpen?

mvg
marco
 
Laatst bewerkt:
Tot stap 5 gaat het goed maar dan gaat mn laptop de video niet uploaden. Dus dan kan ik niet verder.
 
Hallo

Mijn laptop komt niet verder dan 0%
Ik heb het bij verschillende internet programmas geprobeert, firefox bijft bij 0%, bij microsoft edge kan ik niet eens op het upload knopje drukken en bij internet exploren zegt hij dat ik geen internet heb terwijl ik bekabelt heb.
Ik wilde het net bij google chrome gaan proberen maar ik had dat nog niet dus ik wou het downloaden maar dan wil dat niet, is dit een virus ofzo?

Mvg
Marco
 
Kennelijk heeft je video niet het juiste formaat. Bijv: .AVI, .MOV .MP4 .MPEG .MPG .WMV.

En inderdaad scan je computer maar eens grondig dan.
 
Laatst bewerkt:
ik heb dus uiteindelijk een gratis proef virus scanner gedownload en er zat inderdaad een virus op die het uploaden en dowloaden blokeerd. dat is er dus afgegaan en ik kan nu wel mn video's uploaden. bedankt voor de hulp!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan